Site icon IAS

קוואנטום אוף דה סייס- אוניית העתיד

כחלק ממורשת של יותר מ-40 שנות חדשנות ועיצוב יצירתי, רויאל קריביאן אינטרנשיונל חושפת היום פרטים ראשוניים על הדור הבא בחופשות השייט: שייט הקוואנטום. האוניות באיכות הקוואנטום תהיינה קפיצת מדרגה דרמטית קדימה, אשר ישנו את כללי המשחק של "הראשונים בים", כמו למשל את חווית הצניחה החופשית – הרפתקה מרגשת שמעיפה את האורחים על יותר מ-100 מטרים באוויר במסע עוצר נשימה.

 

אתרי בילוי מהפכניים מקצה לקצה, כמו למשל מתחם הספורט והבידור הגדול ביותר בים עם מכוניות מתנגשות, זירת החלקת גלגליות ועוד; וכן תאי האורחים הגדולים והמתקדמים ביותר של חברת השייט. תאים גדולים וחדישים אלו מאפשרים חדשנות בעיצוב, אחסון ונוחות, כולל המרפסות הווירטואליות הראשונות בתעשייה. בכל תא ב"Quantum of the Seas" ישקף נוף מהחלון. הפרטים הרבים נחשפו על-ידי שחקנית הקולנוע, טלוויזיה ותיאטרון, כריסטין צ'נווט, סנדקית "Quantum of the Seas", באירוע ייחודי לתקשורת ולאורחים חשובים הבוקר בניו יורק.

 

"הדור החדש באוניות מעניק לנו הזדמנות לעשות קפיצה מדרגה נוספת בעיצוב הספינות. חדשנות תמיד הייתה חלק מהדנ"א שלנו, ואנו צריכים לקחת את היתרון שביצירתיות זו למטרת תכנון שייט באיכות קוואנטום", סיפר ריצ'ארד ד. פיין, יו"ר ומנכ"ל רויאל קריביאן שייט בע"מ, "התכונות הייחודיות על הקוואנטום יתעתעו את דמיון האורחים שלנו, אבל העוצמה האמיתית בעיצוב היא איך האנשים שלנו שילבו את כל המרכיבים השונים יחדיו, כדי ליצור חוויה נוחה ומרגשת".

 

"הראשונים בים" ללא תקדים

לאחר שהובילו את התעשייה בהשקת חוויות מקוריות כמו קיר טיפוס, החלקה על קרח, מדמה גלישת גלים FlowRider, סנטרל פארק ותיאטרון ימי (AquaTheater), הרויאל קריביאן תשלב על הסיפון חוויות מתקדמות עוד יותר, בהמשך הקו פורץ הדרך של "הראשונים בים" על-גבי אוניות באיכות קוואנטום. החוויות החדשות והבלעדיות לרויאל קריביאן הן:

 

 ידית המעוף (RipCord by iFly) – חווית הצניחה החופשית הראשונה בים המאפשרת לכל אחת ואחד, מהראשונים ועד למנוסים ביותר, ליהנות מהריגוש העצום והתרוממות הרוח של צניחה חופשית, בסביבה מדומה, בטוחה ומבוקרת.

 

 כוכב הצפון (North Star) – פלא הנדסי, הלוקח את האורחים לגבהים חדשים, פשוטו כמשמעו, עם כמוסה בצורת תכשיט זכוכית, המעבירה את הנוסעים במסע מופלא של יותר מ-100 מטרים מעל הים ומעל צידי האוניה, ומספקת נוף מעורר השתאות של 360 מעלות.

"אנו נרגשים להשיק אבני דרך משמעותיות בהיסטוריית עיצוב האוניות על-גבי Quantum of the Seas ועל-גבי Anthem of the Seas", אומר אדם גולדשטיין, נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן אינטרנשיונל. "הרוח החדשנית של המותג שלנו חיה ובועטת, ובאיכות קוואנטום, אנו מספקים פעילויות בלתי צפויות במרחבים הכי מדהימים. האורחים שלנו צריכים להתכונן ל'וואוו' של חייהם".

 

מתחמים חדשים ובלעדיים אשר ישנו את פני השוק

עם איכות קוואנטום, רויאל קריביאן ממזגת בין חדשנות לעיצובים ארכיטקטוניים נושאי משמעות ויוצרת מתחמים מרהיבים. אורחי Quantum of the Seas ו-Anthem of the Seas ימצאו אינסוף אפשרויות בשלושה מתחמים חדשים ובלעדיים.

 

קונספט מהפכני, Two70°, הוא חדר ענק רב-שלבי אשר בוודאי יהפוך לאחד מן המתחמים האיקונים על-גבי סיפוני איכות הקוואנטום. המתחם נקרא בצדק, על שם הנוף הפנוראמי והמרהיב לים בן 270 מעלות, באמצעות רצפה-עד-תקרה מזכוכית, המשתרע על פני כמעט שלושה מפלסים בירכתי האוניה. ה- Two70°חובק בתוכו טכנולוגיה ובידור במטרה ליצור מסע מהפכני מיום ללילה. התפאורה המושלמת להתחבר עם הים במהלך היום, כשה-Two70° מציע חלל סלון מודרני ונוח לאורחים המעוניינים לנוח ולהירגע. עם השקיעה ודמדום האורות, המתחם המסנוור חושף לאיטו את אופי הערביים שלו, ומענג את האורחים בבידור מרהיב, מסתורי ובלתי צפוי של לילה. טכנולוגיה שטרם נבראה הופכת כל תוכנית של ה- Two70° לרב ממדית ומשלבת את הקהל עם אמנים חיים, כולל אקרובטים, וכן וידאו עוצר נשימה עם תפאורה דיגיטאלית.

 

המתחם המקורה הגדול ביותר בים, SeaPlex, הוא מרכז לספורט ייחודי ואיזור בילוי עם מגוון אפשרויות מרתקות אשר יעניקו השראה לאורחים בכל הגילאים, להשתחרר ולהתחבר לצד השובב שלהם. כשהאורחים זוכים לחוויות של "הראשונים בים", הם יכולים להתנסות בבית ספר לקרקס עם טרפז מעופף, או לשחק כדורסל במגרש ענק ורשמי על-פי כלליים בינלאומיים. עם עת השקיעה, המגרש הופך למרחב המכוניות המתנגשות וזירת החלקת גלגליות מלאת כיף ובידור. לחלופין, אורחים יכולים לרקוד למוסיקה מתוזמרת מעמדת ה-DJ הצפה, שמרחפת מעל הפעילות בשטח.

 

אולם ההופעות והמקום החם ביותר למוסיקה חיה על-גבי הקוואנטום, מיוזיק הול (Music Hall) הוא האתר שבו אורחים יכולים ליהנות באופן אינטימי ובלעדי מהופעות חיות, תקליטנים, מסיבות לילה, שולחנות ביליארד ועוד. מרדני ועצבני, העיצוב בן שני הסיפונים זוכה להשראת הרוק'נרול.

 

הדור הבא של תאי לינה

כשנוחות ונוחיות האורחים בראש סדר העדיפויות, הרויאל קריביאן משיק את תאי הלינה המרווחים והמפוארים ביותר אי פעם, ומציג חדרים הגדולים בממוצע של תשעה אחוזים מאלו שבאוניות באיכות אואזיס (Oasis). עיצוב וגימור מתוחכם ויוקרתי מעניקים תחושה של בית הרחק מהבית. תפיסת העיצוב החכמה של רויאל קריביאן מעניקה לכל התאים עיצובים עכשוויים עם אפשרויות להתאמה אישית ופתרונות אחסון גדולים עוד יותר.

החוויות הבלעדיות חוזרות ועוד כמה הפתעות בהמשך

מיטות שיזוף למבוגרים בלבד, יחד עם בריכה חיצונית, בריכה פנימית חדשה המקורה בגג חדיש ופארק מים (H20) לילדים, יוצעו לאורחים על הסיפון העליון. מתחמי רויאל קריביאן בלעדיים וחוויות פופולאריות בקרב משפחות, כמו קיר טיפוס, מדמה גלישה FlowRider, תוכנית ההרפתקה הימית לילדים זוכת הפרסים, התינוקייה ואזור הפעוטות, האירועים עם דמויות ההנפשה של חברת דרימוורקס: שרק, קונג פו פנדה ומדגסקר; כולם יהיו חלק מחוויות איכות הקוואנטום. ה-Quantum of the Seas וכן ה- Anthem of the Seasתבצענה גם קפיצת מדרגה במבחר הקולינארי ותספקנה מבחר עצום ומגוון של מסעדות מאי פעם. מידע נוסף על מסעדות, בידור ועוד חוויות מפתיעות ומתקנים חדשים על ה- Quantum of the Seasיפורט בחודשים הקרובים.

 

איכות הקוואנטום תפליג לראשונה בסתיו 2014 עם Quantum of the Seas, ולאחריה אחותה, Anthem of the Sea, באביב 2015. אוניות הקוואנטום בנות 18 סיפונים, במשקל כולל של 167,800 טון ברוטו, עם יכולת לענג כ-4,180 אורחים בכ-2,090 תאים יחדיו. ה- Quantum of the Seasתצא מנמל ניו יורק בקייפ ליברטי למסעות בני 7 עד 12 לילות במהלך עונת החורף של 2014/15. הזמנות למינויים יתקבלו החל מ-27 במאי, 2013, ולקהל הרחב החל מ-4 ביוני, 2013.

https://www.youtube.com/watch?v=dNpuiD3NIdk

Exit mobile version