Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה תגייס יותר מ-2000 טייסים עד סוף 2025

'flybig' – קמפיין הגיוס החדש של טייסים . צילום קבוצת לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה (Lufthansa Group) מבקשת לגייס למעלה מ-2,000 טייסים חדשים עד סוף 2025 לשרת בציי המטוסים הגדלים של חברות התעופה שלה. 'flybig'  – קמפיין הגיוס החדש של הקבוצה מדגיש את ההיבטים הרבים והמרתקים של מקצוע הטייס.

עם הסלוגן  ‘Pilot – your dream job, just better’, הקמפיין החדש מתרחק מהקלישאות הרגילות. אחרי הכל, הטייסים של המחר הם יותר מסתם טייסים: הם גם (ומעל לכל) מנהלי הצוותים ומארחי הטיסה – הכל בתוך סביבת עבודה מסקרנת וגלובלית.

קמפיין ה-'flybig' החדש מיועד הן לטייסים חדשים במקצוע והן לטייסים המעוניינים לעבור לחברת תעופה מקבוצת לופטהנזה שיהיו מוכנים להיכנס לעבודה לאחר שעברו הכשרה. הקבוצה גם פונה לנשים צעירות שעשויות לרצות לעבוד כטייסות באחת מחברות התעופה של הקבוצה.

קבוצת לופטהנזה השיקה לראשונה את 'flybig' בתחילת 2023. כדי לא רק לחדד את תדמית מקצוע הטייס אלא גם להעלות את מספר המועמדים, הקמפיין גם מפנה את הפונים לערוצי הקריירה המקבילים ולאתר האינטרנט של האקדמיה האירופית לטיסה (EFA), בית הספר לטיסה של קבוצת לופטהנזה.

'flybig' – קמפיין הגיוס החדש של טייסים . צילום קבוצת לופטהנזה

האקדמיה האירופית לטיסה מכשירה את טייסי המחר

האקדמיה האירופית לטיסה, בית הספר לטיסה של קבוצת לופטהנזה, מכשירה את טייסי המחר. קורס הכשרת טייסים בן שנתיים מורכב משלב תיאורטי בברמן או בציריך ומשלבים מעשיים בגודייר (ארה"ב) וגרנשן (שוויץ) או רוסטוק-לאאז' (גרמניה). כדי להבטיח את תקני הבטיחות והאיכות הגבוהים ביותר, כל אימוני הטיסה של EFA מתבצעים בצי מטוסי אימון מתקדמים.

היתרון המרכזי שמציע הכשרת טייסים באקדמיה האירופית לטיסה: חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה נותנות עדיפות לבוגריה כדי לענות על צורכי צוות הטייסים שלהם.

Exit mobile version