Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה עם האופק להתאמה אישית ודיגיטציה

החל מהשנה ועד 2020 תשקיע קבוצת לופטהנזה 500 מיליון אירו בפיתוח ושיפור ההיצע הדיגיטלי שלה. מעל לעננים או על הקרקע, קבוצת לופטהנזה מגיבה להעדפות של לקוחותיה עם מוצרים דיגיטליים מותאמים. לדוגמה, כבר היום יכולים הנוסעים להוריד 250 עיתונים ומגזינים בפורט דיגיטלי. בחודש פברואר בלבד נרשמו 200,000 הורדות, מה שמעיד על התלהבות הלקוחות מהמוצר החדש. הלקוחות יכולים גם לבקש מ"מילדרד", הסייענית הדיגיטלית, להציע להם את מחירי הטיסות הטובים ביותר. הם יכולים גם לבדוק מידע אישי לגבי טיסתם באמצעות Apple Watch בזמן שהם באוויר, ועוד הרבה דברים. לאחרונה פיתחה קבוצת חברות התעופה של לופטהנזה אפליקציה חדשה עבור הסייען הדיגיטלי Google Home. ההתקן החדש, הפועל בטכנולוגיית זיהוי קול, יאפשר בקרוב לקבל תשובות לשאלות לגבי טיסות עתידיות של לופטהנזה.

מחלקת עסקים חדשה במטוסי בואינג 777-X

הנהלת לופטהנזה הכריזה על היצע חדש ובלעדי אשר עד כה נשמר בסוד: מטוס הבואינג 777-X החדש, האמור לבצע את טיסתו המסחרית הראשונה ב-2020, יעוצב עם מחלקת עסקים חדשה לגמרי. גם מחלקה זו עוצבה מתוך מחשבה על התאמה אישית ודיגיטציה: הנוסעים יכולים לשלוט בתצורת המושב באופן אלחוטי היישר מהטלפון או הטבלט ולכוון את המושב כמו גם את מערכת הבידור של הטיסה מההתקנים האישיים. "המושב כבר אינו רק מושב. הוא ימלא את הצרכים הספציפיים של הלקוחות, בין אם הם מעדיפים לעבוד או לישון ובין אם הם נוסעים עם בני משפחתם או לבדם לענייני עסקים.

טיסות לכיוון אחד החל מ-49 אירו ואפשרויות טיסה נוספות באירופה

קבוצת לופטהנזה גם יצרה רמת תעריפים חדשה: כרטיסים לכיוון אחד ליעדים באירופה. החל מעכשיו יוכלו הנוסעים לטוס ברחבי אירופה במטוסי הסילון של לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS בתעריפים המתחילים ב-49 אירו בלבד. כ-7,500 טיסות בשבוע לכ-170 יעדים ב-44 מדינות יגדילו עוד את היצע האפשרויות והגמישות בתכנון טיסה.

Exit mobile version