Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה: "עוזרת וירטואלית אישית עבורכם"

קבוצת לופטהנזה ממשיכה להשקיע בעזרים טכנולוגיים המסייעים ללקוחותיה לא רק בעת ההגעה לנמל התעופה, אלא עוד כשהם בבית, בזמן חיפוש הטיסה.

בחודש שעבר השיקה אוסטריאן איירליינס את myAustrian Messenger, סייען וירטואלי, המספק תשובות תוך שניות ובמשך כל היממה באמצעות המסנג'ר של פייסבוק. לדוגמה, הוא תומך בחיפוש טיסות ובשאלות לגבי מטען, שירות וסטטוס טיסה.

כעת, משיקה קבוצת לופטהנזה את מילדרד, עוזרת אישית וירטואלית המחפשת עבור הנוסע את הטיסות הזולות ביותר לאורך תשעה החודשים הקרובים. המשתמשים  במילדרד יכולים לצמצם את תוצאות החיפוש לתאריכים ומחלקות טיסה לבחירתם. כאשר הם מחפשים מחיר לטיסה באפליקציית מסנג'ר של פייסבוק, ניתן להקליד את השם המלא של נמל ההמראה או היעד, את קוד שדה התעופה ואפילו את עיר מגוריהם כנקודות מוצא. מילדרד מזהה את שדה התעופה הקרוב ביותר ממנו ממריאות טיסות לופטהנזה ולאחר מכן מאתרת את המחירים הנמוכים ביותר לטיסות יוצאות כמו גם לטיסת חזרה שבוע מאוחר יותר. לאחר מציאות הטיסה הזולה ביותר, המשתמשים מועברים ישירות לאתר האינטרנט LH.com בגרסת המובייל, שם הם יכולים להזמין את הטיסה היישר מהסמרטפון שלהם.

מילדרד מעוצבת כגברת ידידותית המרכיבה משקפיים ואוספת את שערה הוורוד לקוקו עגול על ראשה. המשתמש אינו נדרש למלא טופס כלשהו והתהליך מתנהל כדו-שיח כתוב. לכן המסנג'ר של פייסבוק הוא האפליקציה המתאימה לשימוש עם מילדרד, הזוכרת את נמל ההמראה למשך 24 שעות ויכולה להמשיך ולענות על שאלות. תוכנת הבוט (קיצור של המילה "רובוט") שולטת בגרמנית ובאנגלית וגם מזהה שמות של מקומות ותאריכים. גרסת הבטא של מילדרד כבר זמינה. בשלב הראשון מילדרד תבין גרמנית ואנגלית ובהמשך יתווספו עוד שפות.

החיפוש אחר המחיר הטוב ביותר זמין למשתמשי iPhone  ואנדרואיד באמצעות אפליקציית פייסבוק מסנג'ר החינמית. כתבו בחלון החיפוש "Lufthansa Bets Price" כדי להתחיל בדיאלוג עם כלי התוכנה. כדי לבדוק את מילדרד במחשב שולחני, הזינו את הכתובת mildred.lh.com בחלון הדפדפן. בשני המקרים יש צורך בחשבון פייסבוק.

Exit mobile version