Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה מרחיבה את הגישה לאינטרנט מהיר

קבוצת לופטהנזה צילום יח"צ

בעתיד, לכל הנוסעים בקבוצת לופטהנזה הטסים בנתיבי אירופה תהיה אפשרות להשתמש ב-Wi-Fi במהלך הטיסה. לכן, קבוצת לופטהנזה תמשיך לצייד השנה את מטוסיה לטווחים קצרים ובינוניים באינטרנט בפס רחב בשלוש מחברות התעופה שלה. התוכנית היא לצייד באופן מלא את כל המטוסים במשפחת איירבוס A220/320 (A220, A319, A320ceo, A320neo, A321ceo, A321neo) המופעלים על ידי לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס וכעת גם SWISS, בסך הכל יותר מ-150 מטוסים.

התקנת המערכת תחל בכל חברות התעופה מהרבעון הרביעי של 2024 ותסתיים לאחר כשנתיים. אחרי לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-Eurowings, SWISS תהיה אפוא חברת התעופה הבאה בקבוצת לופטהנזה שתציג אינטרנט בטיסה לנוסעיה במטוסים לטווח קצר ובינוני. לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-Eurowings מציעות לנוסעיהן אינטרנט בפס רחב בטיסות רבות לטווחים קצרים ובינוניים מאז 2017.

חדש בלופטהנזה ואוסטריאן איירליינס

לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס מציעות כעת לאורחיהן הודעות חינם ללא הגבלה במטוסים שכבר מצוידים בגישה לאינטרנט. נוסעים יכולים לשלוח ולקבל כמה הודעות שהם רוצים בסמארטפון או בטאבלט שלהם ללא תשלום במהלך הטיסה. התנאי המקדים לשימוש בשירות זה הוא כניסה ל-FlyNet עם מספר חבר ב- Miles & More או עם כתובת דואר אלקטרוני הרשומה במזהה הנסיעות של קבוצת לופטהנזה. עבור כל שאר חבילות האינטרנט המשולבות, כמו גישת ה-Premium המהירה יותר, הזמינה כעת החל משישה יורו בלבד, המחיר הופחת בכמעט 50 אחוז בתחילת השנה.

השימוש באפליקציות קבוצת לופטהנזה ובשירותים רבים בפורטל FlyNet של לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס, בפורטל Wings Connect של Eurowings ובעתיד גם בפורטל SWISS Connect הם בדרך כלל בחינם בכל מטוסי איירבוס A220/A320 המצוידים באינטרנט בפס רחב. בהתאם לחברת התעופה, האורחים יכולים לעקוב אחר הטיסה שלהם בשידור חי על המפה, לקבל מידע על טיסות המשך, להשתמש בעוזר הצ'אט לשאלות שירות, להוריד יומנים אלקטרוניים, לעיין ב-Worldshop או לצפות בתפריט המשולב.

האינטרנט במטוס משמש גם את הצוותים במקרים רבים לעבודתם היומיומית, למשל כדי לייעל את מסלולי הטיסה במהלך הטיסה. זה מאפשר להפחית את צריכת הדלק ואת פליטת ה-CO2 המקבילה.

150 מטוסים נוספים בקבוצת לופטהנזה יצוידו באינטרנט מהיר. צילום קבוצת לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה הזמינה את Viasat עם הטכנולוגיה והשירות לצייד יותר מ-150 מטוסים נוספים. קבוצת לופטהנזה עובדת עם חברת הטכנולוגיה Inmarsat, שנרכשה על ידי Viasat, מאז 2015. עד כה, הגישה לאינטרנט ביותר מ-200 מטוסים במשפחת A320 של קבוצת לופטהנזה התבססה אך ורק על חיבור לווייני (Ka-band) . במטוס המאובזר החדש, חיבור האינטרנט מסופק באמצעות טכנולוגיה היברידית הנקראת EAN (European Aviation Network). לוויין S-band מספק כיסוי כלל אירופה, בעוד שרכיבים קרקעיים משלימים מבית Deutsche Telekom, מגדלי רדיו יבשתיים עם טכנולוגיית 4G LTE, מספקים קיבולת נוספת.

הטכנולוגיה החדשה מייצגת גם התקדמות במונחים של קיימות במיוחד: הודות לאנטנות הקטנות והקלות בהרבה בהשוואה לטכנולוגיה שבה השתמשו בעבר, המשקל הכולל של המערכת הוא פחות מ-60 קילוגרם, ובכך מפחית משמעותית את פליטת CO2.

חברת התעופה SWISS משאירה אתכם מחוברים לעולם – לכתבה לחצו כאן

Exit mobile version