Site icon IAS

קבוצת אייר פראנס – KLM מציעה הטבות לסטודנטים

קבוצת אייר פראנס - KLM. צילום יחצ

קבוצת אייר פראנס - KLM. צילום יחצ

קבוצת התעופה אייר פראנס KLM ומועדון הצרכנות לסטודנטים Istudent, חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו ייהנו סטודנטים חברי המועדון ממגוון הטבות מתחלפות ומחירים מיוחדים לחברי המועדון. כך למשל, השבוע יש לסטודנטים הרוכשים כרטיס טיסה אפשרות ליהנות בטיסה מארוחת גורמה ללא תוספת תשלום. את ההטבות ניתן לראות באמצעות אתר האינטרנט של המועדון או דרך אפליקציה ייעודית בסמארטפון.

ג'ניפר מאזט, מנכ"לית אייר פראנס KLM  ישראל: "מזה שנים שאייר פראנס-KLM מהווה אופציה מועדפת לקהל הצעיר, ואנו שמחים להעמיק את שיתוף הפעולה איתם על ידי חבירה ל- Istudent, שילוב המאפשר לנו להציע לסטודנטים הטבות עם ערך מוסף שמותאם במיוחד לצרכיהם. לאחר שהשקיעו לאורך כל השנה, סטודנטים שרוצים לנצל את ההפסקה בלימודים כדי לצאת לחופשה יוכלו לעשות זאת וליהנות ממחירים אטרקטיביים והטבות מיוחדות".

אודות קבוצת התעופה אייר פראנס

קבוצת התעופה אייר פראנס KLM נולדה מאיחודן של שתי חברות התעופה, אייר פראנס הצרפתית ו- KLM ההולנדית, בשנת 2004, והיא מהווה את קבוצת התעופה הגדולה באירופה. אייר פראנס, חברת התעופה הלאומית של צרפת הפועלת משנת 1933, חגגה לא מכבר 65 שנות פעילות בישראל. KLM, הפועלת משנת 1919, מחלוצות תחום התעופה האזרחית, פועלת בישראל מזה 70 שנה. אייר פראנס וKLM, משתייכות לברית התעופה הבינלאומית SKYTEAM, בה פועלות 17 חברות תעופה. הברית מציעה כ- 15,000 טיסות יומיות ל-958 יעדים ב-173 ארצות, וכ -500 טרקלינים בכל רחבי העולם. שיתוף פעולה זה מעניק לנוסעים יותר טיסות ליותר יעדים וכן מאפשר צבירה משותפת של מיילים לתכנית הנוסע המתמיד של החברה, מועדון ה- "Flying Blue".       

אודות מועדון הצרכנות לסטודנטים Istudent

במועדון חברים למעלה מ—185,000 סטודנטים וסטודנטיות מתל חי ועד אילת, אשר יחד מנצלים את כוחם הצרכני וחוסכים מאות שקלים כל חודש במסעדות, בתי קפה, אלקטרוניקה, ביגוד, לייף סטייל, ועוד, ועוד. המועדון דיגיטלי לחלוטין ומתבסס על אפליקציית מובייל מתקדמת ואתר אינטרנט – ההרשמה היא ללא עלות. למועדון שיתופי פעולה עם למעלה מ-100 חברות ואתרים פופולריים, אשר נבחרו על ידי, מי אם לא – הסטודנטים. ביניהם: סופרפארם, BBB, , קרולינה למקה ברלין יס פלאנט, ביטוח ישיר, PayPal, פיצה האט, asos וכעת – גם Air France-KLM. 

Exit mobile version