Site icon IAS

צפו: קתאי פסיפיק בערב גאלה נוצץ

חברת התעופה קתאי פסיפיק, מהמובילות בעולם, השיקה בנתב"ג את קו הטיסות להונג קונג בחודש מרץ השנה וכבר אז ניכר היה ששחקנית ברמה אחרת מצטרפת לליגה, באצטדיון הביתי של נתב"ג. התפאורה מסביב, האירוח, הכל נראה שונה ממה שהכרנו עד כה.

החברה החלה להפעיל 4 טיסות שבועיות באמצעות מטוס איירבוס A350-900 , אחד מהחדישים בעולם לצד שירות ברמה מהמובחרות בתבל. כבר אז בישרו בכירי החברה, שהגיעו לטקס מהונג קונג, על מעבר ל-5 טיסות שבועיות בעתיד הקרוב.

בחודש מאי האחרון התבשרנו שוב, לאור הצלחת פעילות החברה בישראל, על כוונתה להגדיל את תדירויות הטיסה במהלך חגי תשרי (בין ה-18 לספטמבר ועד ל-23 באוקטובר) ל-6 טיסות שבועיות.

ההזמנה לאירוע גאלה שקיימה החברה במלון הילטון תל אביב ביום חמישי האחרון העלתה מחשבות על מה מצפה לנו הפעם. עוד הודעה על הגדלת תדירויות הטיסה ? עוד ארוחה ? אבל יצר הסקרנות גבר והופעתי בקוד לבוש רשמי כפי שצוין בהזמנה וההפתעה לא איחרה להגיעה.

כבר בדלפק הקבלה הורגש שוב שהאווירה היא שונה. יותר דיילות המקבלות את פני האורחים, התפאורה המיוחדת ו"כרטיס העלייה לאירוע" בו מודפס שם האורח , מספר השולחן, טרמינל היציאה וקו הטיסה…לראות ולהתפעל.

טרקלין מחלקות היוקרה התחלף במרפסת רחבה עם נוף יפיפה הצופה אל חוף הים של תל אביב, שם ניצבו דלפקי אוכל איכותי, משקאות, נכבדי ענף התיירות ולקוחות החברה, שהגיעו לחלוק כבוד לחברת התעופה ההונג – קונגית.

משם עברו האורחים לאולם האירועים שהוכן להופעה המרכזית , עם מסך ענק עליו התנוססו תמונות מרהיבות של חברת התעופה לצד נוף תל אביבי טיפוסי ובמה גדולה מלאה בכיסאות בישרה על הבאות.  

הרכב הזמרים המעולה "ווקה פיפל" פרץ לבמה ופתח את הערב האומנותי. שוב בחירה טובה ושאפו לצוות וירטואוזים, שמעניק הופעה מצוינת שוב ושוב מבלי לעייף את קהל הצופים ברמה הארצית והבינלאומית. ההרכב שימש קטעי קישור מוצלחים לנאומים והצליח אפילו להרקיד מספר סינים מופנמים שהשתלבו היטב באווירה החגיגית.

ג'ונתן ביילי, מנהל קתאי פסיפיק בישראל היה ראשון הנואמים והנחה גם את האירוע: " ערב מיוחד  עבור קתאי פסיפיק, התחלנו את הפעלת הקו לתל אביב בחודש מרץ ואנחנו מאוד מאושרים לראות את הצלחתו. זה הרגע להודות לסוכני הנסיעות, סיטונאי התיירות, אנשי הקרגו ולכל שאר האנשים השותפים להצלחה."

פול לו ( Paul Loo ) המנהל המסחרי של חברת קתאי פסיפיק, שהגיע במיוחד לישראל לרגל האירוע, אמר שהצלחת הקו תלויה הרבה במטוס החדיש ובשירות האישי אותו מעניקה החברה לנוסעים הטסים בקו. בצי החברה 30 מטוסים מסוג איירבוס A350-900 ו-9 נוספים יצטרפו לצי עד סוף השנה. בעוד שנתיים תקבל החברה עוד 26 מטוסים מדגם איירבוס A351- 1000 שיצעידו את החברה להצלחות נוספות בעתיד.

תל אביב הוא אחד מקווי התעופה האחרונים של החברה, שהושקו באמצעות המטוס המתקדם, קו נוסף לברצלונה יחנך ביולי הקרוב ובדצמבר יושק הקו לקרייסטצ'רץ (Christchurch) – ניו זילנד.

"התוצאות מדברות בעד עצמן וההצלחה ניכרת במספר הטיסות. בטקס השקת הטיסות בנתב"ג , עוד לפני שהפעלנו את הטיסה הראשונה הודענו על כוונתנו לעבור מ-4 ל-5 טיסות שבועיות וכעת אני שמח להודיע כי בין ה-18 לספטמבר ועד ל-23 באוקטובר נפעיל 6 טיסות שבועיות.", סיכם  פול לו.

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות שהגיע להשתתף באירוע אמר לנוכחים כי משרד התיירות שמח לראות לאחרונה את גידול מספר התיירים הנכנסים לישראל ובמיוחד מאזור אסיה. המנכ"ל ביקש בהומור מהנוכחים להשאיר גם מושבים לתיירים המגיעים לישראל ולא רק לישראלים המבקשים לצאת למזרח. "זה החודש החמישי ברציפות שמספר התיירים המגיעים לישראל רושם שיאים חדשים ונקווה שיחד נפעיל יותר טיסות, יותר תחרות וכל זה יעשה רק טוב לתעשיית התיירות", סיכם אמיר הלוי.

מספר הכיסאות הרבים על הבמה התמלאו אט אט בנגני התזמורת הסימפונית של ראשון לציון ותזמורת הבית של האופרה הישראלית בניצוחו של נועם שריף, מוזיקאי ומלחין ישראלי , ששמו צועד לפניו בעולם כולו. המנצח המחונן הצעיד את התזמורת לקטעים מוזיקליים מרשימים ששוב הטביעו את חותמם על ייחודיות הערב המרהיב, שלא נראה במחוזותינו זה זמן רב.

אם במרבית האירועים אתה מחפש דרכים לחזור לשגרת החיים, הפעם נראה היה שאף אחד מהאורחים אינו נוטש את האולם, גם לאחר שהוגשה ארוחת ערב מעולה של פילה דג סיבס מלווה בירקות שורש ואטריות אורז ואחריו מנה עיקרית של מדליוני פילה בקר, רוטב שיטאקי בסירופ ג'ינג'ר ברמה קולינרית מהמובחרים.

גם הפעם נערכה הגרלה ביו המשתתפים, אבל עם פרסים שווים במיוחד, שכללו, בושם צרפתי ייחודי בשווי 3000$, זוג כרטיסי טיסה להונג קונג במחלקת תיירים והפרס הראשון- זוג כרטיסי טיסה להונג קונג במחלקת עסקים.

הערב המיוחד הסתיים במתנה צנועה ואהובה על אנשי ענף התיירות היוצאת בישראל, מודל של מטוס קתאי פסיפיק מדגם איירבוס A350-900 שגם הוא היה חייב להיות יוצא דופן בגודלו ואיכותו.   

אמור לי מה טיבו של אירועך ואומר לך מי הם מטוסיך…

 

Exit mobile version