Site icon IAS

צעיר ומחובר…נא להכיר את JOON

חברת התעופה אייר פראנס חשפה את חברת התעופה החדשה שלה , JOON , שתתחיל לפעול לטווחים בינוניים מפאריס שארל דה גול, בסתיו הקרוב ומאוחר יותר גם לטווחים ארוכים, בקיץ 2018. ג'ון (JOON) מיועדת במיוחד לקהל לקוחות צעיר, בני המילניום (בגילאי 18 עד 35), שסגנונות החיים שלו סובבים סביב הטכנולוגיה הדיגיטלית. מותג חדש זה תוכנן כולו לענות על הדרישות והשאיפות שלהם.  

חברת התעופה החדשה לא תפעל במתכונת של חברת לאו קוסט ותציע מוצרים ושירותים מקוריים המשקפים את אלה של אייר פראנס. החברה החדשה משקפת בנוסף סגנון חיים בינלאומי, כמו גם השם.

הזהות החזותית מבוססת על צבע כחול זוהר המסמל את הגישה הדינמית של חברת התעופה, כמו גם את השמים, החלל והנסיעות. המדים של צוות הדיילים יהיה בהשראת קוד אופנה חדשים. בסיסי ואופנתי. " בחרנו בפלח שוק של לקוחות צעירים, בני המילניום, עבורם יצרנו את חברת התעופה החדשה. לדור שיודע ליהנות מכל רגע המחפש חוויות איכותיות ", אמרה קרוליין פונטנה (Caroline Fontaine) , סמנכ"לית מותגים באייר פראנס.

יצרנו מותג צעיר שייתן לקבוצה תנופה חדשה וחווית טיסה עולמיות. פרטים נוספים יפורסמו בחודש ספטמבר. החברה החדשה תעודד את לקוחותיה לטוס גם במטוסי הקבוצה אייר פראנס – KLM", אמר דומיניק ווד (Dominique Wood) מנהל תקשורת באייר פראנס.

"רגע היסטורי עבורנו במובנים רבים. צעד נוסף בהפעלת הפרויקט האסטרטגי "אמון הדדי" . הקמתה של החברה החדשה תשפר את רווחיות הקבוצה ותאפשר לצמצם עלויות ולהבטיח את הפעלת הקונספט העיסקי", אמר פרנק טרנר (Franck Terner) , מנכ"ל אייר פראנס.

ז'אן מישל מתיו (Jean-Michel Mathieu) מונה למנכ"ל החברה . הוא בן 48 וכהן בקבוצה בעיקר בתחום האינטרנט, שירותים דיגיטליים וקשרי לקוחות.

Exit mobile version