Site icon IAS

צו האופנה: " המדים החדשים של יונייטד איירליינס "

יונייטד איירליינס הכריזה על שיתוף פעולה עם שלוש חברות עיצוב והלבשה מובילות בעולם – Brooks Brothers, Tracy Reese ו-Carhartt – שיסייעו לה בתהליך עיצוב וייצור קולקציית מדים חדשה עבור יותר מ-70,000 עובדיה. יונייטד חברה גם ל-TUMI, מותג בינלאומי מוביל בתחום הנסיעות, העסקים והלייפסטייל, שיהיה ספק המזוודות הרשמי של 24,000 דיילי החברה.

זה אינו פתרון אחיד לכל העובדים: נותני השירותים מבצעים תפקידים שונים בתכלית וכולם יקבלו מדים שחברות מובילות בענף ההלבשה ייצרו עבורם בהתאם לדרישות הספציפיות שלהם. לכן, קולקציית המדים המשובחים והחדשניים, יעוצבו על בסיס שיתוף הפעולה ההדוק עם עובדי החברה. כל היבט בתהליך העיצוב יתבסס על משוב שנאסף מהעובדים.

לאחר מכן תערוך סדרת מבחני לבישה קפדניים בשיתוף העובדים, על מנת לוודא שהן העיצובים והן החומרים מעניקים נוחות ופונקציונליות מרביות. התהליך נועד לספק למקצועני התעופה של יונייטד מדים נוחים, עמידים ואופנתיים, שאותם יוכלו ללבוש בגאווה בעת מילוי תפקידם.

התהליך יסתיים עד שנת 2020.

מי הם השותפים?

‏ל-Brooks Brothers, חברת ההלבשה הוותיקה ביותר בארה״ב, יש היסטוריה עשירה, הנפרשת על פני 199 שנה. זהו מותג שהחדשנות, האיכות והסגנון הנצחי שלו זיכו אותו בהכרה עולמית. Brooks Brothers תעצב ותייצר את המדים עבור כל הטייסים, הדיילים ונציגי שירות הלקוחות של החברה.

מזה למעלה משני עשורים ש-Tracy Reese יוצרת פריטי הלבשה עליזים ונשיים, שמאופיינים בצבעים עזים והדפסים ייחודיים ומיועדים לאשה המודרנית. הפילוסופיה העיצובית שלה מבוססת על מחויבותה להדגשת יופיין של נשים – בכל גזרה, מידה וצבע. כמו יונייטד, גם ריס שואבת השראה מתרבויות העולם וממסעות. ריס תוביל את עיצוב המדים עבור הדיילות ונציגות שירות הלקוחות של יונייטד, אשר ייוצרו גם הם על ידי Brooks Brothers.

‏Carhartt היא יצרנית בגדי עבודה ופריטי הלבשת חוץ אמינים ועמידים, שפועלת מזה כמעט 130 שנה; זהו המותג שהעובדים בחרו בו כמועדף עליהם. Carhartt תהיה אחראית על עיצוב המדים של צוותי שירותי הקרקע ועובדי התפעול הטכני והקייטרינג. ספקית בגדי העבודה Cintas תהיה אחראית להפצת הבגדים של Carhartt וכן תספק כמה פריטי לבוש נבחרים שבחרו העובדים.

איכות המוצר והמבחר הם המאפיינים העיקריים שהפכו את TUMI למותג בינלאומי מוביל בתחום העסקים, האביזרים והנסיעות. המזוודות של TUMI פופולריות בקרב רבים מלקוחות הפרימיום של יונייטד ושיתוף הפעולה הזה יאפשר גם לעובדי החברה ליהנות ממה שמכונה ״ההבדל של TUMI״. כל הדיילים של יונייטד יקבלו מזוודת טרולי עם שניים או ארבעה גלגלים, לבחירתם.

Exit mobile version