Site icon IAS

פעמיים כי טוב: אזרח נורבגי התגנב פעמיים לטיסת לופטהנזה

מטוס דרימליינר של לופטהנזה. צילום באדיבות החברה

מדי פעם שומעים על נוסע שעולה לטיסה ללא כרטיס עליה למטוס. כעת, יש סיפור שמגיע מגרמניה על מישהו שעשה בדיוק את אותו הדבר יומיים רצופים. הרשויות בגרמניה חוקרות כיצד אזרח נורבגי בן 39 הצליח לאחרונה לעלות על שתי טיסות בנמל התעופה של מינכן בימים עוקבים ללא כרטיס טיסה וללא כרטיס עליה למטוס.

בתקרית הראשונה הצליח האיש לעבור את האבטחה בטרמינל 2 של נמל התעופה של מינכן ללא כרטיס עלייה למטוס, ואף הצליח לעלות על טיסת לופטהנזה מבלי להיתפס. הבעיה הייתה שהטיסה הייתה מלאה לגמרי, אז הוא נתפס כשלא היה מקום פנוי עבורו. הוא הועבר לידי המשטרה, אך שוחרר לאחר מכן.

למחרת הוא עשה בדיוק את אותו הדבר. הוא שוב עבר בהצלחה דרך האבטחה ללא כרטיס עלייה למטוס, והצליח להתגנב לטיסה של לופטהנזה לשטוקהולם. במקרה הזה הטיסה לא הייתה מלאה, והוא טס ללא בעיה.

הנוסע החצוף לא הסתפק ורצה לטוס ישר חזרה למינכן באותו מטוס, מה שמשך את תשומת לב הצוות. הרשויות הוזעקו, והם מצאו עליו גם סכין באורך 10 סנטימטר. כעת הוא מואשם בגרמניה על הסגת גבול ושימוש בטיסה ללא תשלום.

דובר נמל התעופה של מינכן: " אנו בודקים כיצד הצליח הנוסע לעקוף את בדיקת כרטיס העלייה למטוס האוטומטית לפני הבידוק הביטחוני. חברת התעופה אמורה לבדוק את כרטיס העלייה למטוס בשער הכניסה למטוס, שם היא אחראית על הבדיקה".

לנמל התעופה של מינכן יש שערים אוטומטיים באבטחה, שבהם צריך לסרוק את כרטיס העלייה למטוס כדי להיכנס לבדיקה ביטחונית. סביר להניח שהאיש פשוט הלך קרוב מאוד מאחורי נוסע אחר כדי לעבור את השערים האוטומטיים האלה. העובדה שהיתה עליו סכין אולי זה החלק המדאיג יותר בסיפור הזה.

Exit mobile version