Site icon IAS

פספורטכארד: "שיפוי כספי במקרה ביטול טיסת אליטליה"

כתגובה לפשיטת הרגל של חברת התעופה "אליטליה", חברת ביטוח הנסיעות לחו"ל PassportCard החליטה להעניק שיפוי כספי ללקוחותיה, בעלי כרטיס טיסה של חברת "אליטליה" שטיסתם בוטלה. ההחזר יוענק למבוטחי PassportCard אשר רכשו פוליסת ביטוח לפני ההודעה על פשיטת הרגל, טיסתם בוטלה/תבוטל בשל הפסקת פעילות "אליטליה" וזאת למרות העובדה שכיסוי ביטול הטיסה אינו כלול בתנאי הפוליסה.

יואל אמיר, מנכ"ל חברת ביטוח הנסיעות לחו"ל PassportCard: "ה-DNA שלנו הוא לעזור למבוטחים שלנו ברגע שהם זקוקים לעזרתנו וזאת באמצעות שירות לקוחות אמין ומקצועי. לנוכח הידיעה על קריסת חברת "אליטליה" החלטנו להעניק ללקוחותינו, אשר רכשו פוליסה לפני הודעת פשיטת הרגל וכמחווה של רצון טוב, שיפוי כספי בגובה ביטול נסיעה על פי תנאי הפוליסה".

PassportCard עוסקת בביטוחי נסיעות לחו"ל, והיא כיום הגוף הביטוחי המציג את הצמיחה המהירה והמרשימה ביותר בענף הביטוח בישראל.  ביטוח הנסיעות שמציעה החברה הוא היחיד המשלם למבוטח את החזר ההוצאות במקום ובזמן אמת בקרות אירוע הביטוח (באמצעות כרטיס ייעודי נטען), וללא השתתפות עצמית. PassportCard מקבלת מבוטחים בכל גיל ובכל מצב רפואי. מאז הקמתה ב-2014, החברה הגיעה כיום לנתח של כ-30% משוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל בישראל.

 

Exit mobile version