Site icon IAS

פסטיבל כדורים פורחים בינלאומי בצפון הנגב

עמותת תיירות שקמה בשור מפיקה גם השנה את אחד האירועים הצבעוניים בארץ – פסטיבל כדורים פורחים בינלאומי חוצה ישראל. במשך ימי הפסטיבל יכסו את שמי צפון הנגב כ- 16 כדורים פורחים מרהיבים. באירוע יהיו שלל פעילויות ומופעים מרהיבים. האירוע כולל גם לינת שטח חווייתית ופעילויות, בריכות שכשוך ודמויות שטח שישעשעו את הילדים.

הפסטיבל יתקיים במשך החופש הגדול, בתאריכים 10- 11 באוגוסט בגן הלאומי פארק הבשור (אשכול) בצפון הנגב. לפסטיבל יגיעו טייסי כדורים פורחים מהעולם, שיחברו לטייסים מקומיים וימריאו למטס כדורים פורחים מרהיב ויצבעו את השמיים בשלל צבעים.

מופעים בשעות החשיכה

בשעות החשיכה יתקיימו מספר מופעים סוחפים: "בקצב האור" – אמני פירומניה כובשים את הבמה במופע אנרגטי המשלב תיפוף, מחול להטוטנות ואקרובטיקה. זהו מופע עתיר דמיון ואפקטים. האמנים רוקדים עם חליפות לדים מתוכנתות ומתופפים על תופי אור מיוחדים. כלי להטוטים ממוחשבים שנבנו במיוחד עבור המופע יוצרים הולוגרמות שמרחפות באוויר ממלאות את הבמה בקליידוסקופ מרהיב של אור וצבע.  שיאו של הערב במופע NIGHT GLOW מרהיב, בו הכדורים מחוברים לקרקע ולצלילי מוסיקה קצבית נדלקת בהם אש בשלל צבעים – חוויה ייחודית ויוצאת דופן המרתקת את הקהל.

עם שחר, יוכל הקהל לחזות בתהליך ניפוח כדורי הענק על גבי הקרקע והפרחתם לאוויר במפגן צבעוני ומרתק. עם עליית הכדורים לגובה יקיימו צניחה עוצרת נשימה מגובה נמוך מכדור פורח מגובה של 120 מטר בלבד, שני צנחני BASEJUMPING המגיעים במיוחד לפסטיבל מהולנד.

הכדורים הפורחים

בין הכדורים הפורחים שיעלו לאוויר יהיו בלון "ואן גוך", אחד מהבלונים המפורסמים ביותר בעולם שמעיר לחיים את דיוקנו העצמי של האומן ההולנדי המפורסם וינסנט ואן גוך. מדובר בבלון המבוקש ביותר בפסטיבלי כדורים פורחים בעולם ואכן, הבלון טס כבר בכל ששת היבשות! עבודת הצביעה של הבלון הייתה אחת מעבודות הצביעה המורכבות שנעשו בתחום הכדורים הפורחים אי פעם.

בלונים נוספים בפסטיבל הם: hopper Cloud  הייחודי מאוד בכך שמדובר בבלון בלי סל נוסעים, כאשר הטייס יושב בתוך רתמה כשרגליו באוויר ומבערי הבלון מעל ראשו; בלון "פנדה" הוא בלון שמטרתו העלאת המודעות לבעלי חיים הנמצאים בסכנת הכחדה ולשמירה על איכות הסביבה. טייס הכדור הוא אייק וויסר, אחד הטייסים המפורסמים בעולם והראשון לחצות את הקוטב הצפוני בכדור פורח. טייס נוסף בפסטיבל הוא לובור לבוביץ' מסלובקיה, שעיצב את הבלון "ברונו הליצן", בלון ייחודי בצורת ראש ליצן שמטרתו לשמח את האנשים.

חברת "סקיי טרק כדורים פורחים" הישראלית תנהל את תחום התעופה בפסטיבל ותציג את הבלון הצורני הראשון בישראל "זולו הקוף המעופף" לצד שני כדורים נוספים אשר מוטסים על ידי טייסים ישראליים.

השנה, לראשונה ובמיוחד לפסטיבל- עוצבו גם בלוני הליום ענקיים בצורות חיות – הגדולים ביותר שנראו בארץ אי פעם. בלונים אלו יצטרפו לחגיגה הצבעונית בפארק.

מחירים

מחיר האירוע לאדם מעל גיל  -3: 145 שקל.
חבילה משפחתית – 475 שקל (4 כרטיסים: זוג+ שני ילדים).
ילד עד גיל 3 ללא תשלום.

הכרטיס כולל לינת שטח בפארק, צפייה במופעים ובמטס וכל הפעילויות. הכרטיס אינו כולל טיסה בכדור פורח. לאחר ששנה קודם אזלו כל הכרטיסים ולאור הביקוש הרב מומלץ להקדים ולרכוש כרטיסים בהקדם. מחירים מוזלים לוועדי עובדים, מנויי מטמון ותושבי האזור. (קיום המטס מותנה במזג האוויר).

הפסטיבל בתקיים בסיוע משרד התיירות, הרשות לפיתוח הנגב, קק"ל, מפעל הפיס ונובל אנרגי.

 

 

Exit mobile version