Site icon IAS

פינאייר מצטרפת ל- JOINT BUSINESS

חברת  התעופה פינאייר מצטרפת לשלוש החברות: אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייס ואיבריה ב-JOINT BUSINESS על הטיסות הטראנס-אטלנטיות בין אירופה לצפון אמריקה.

 

המיזם המשותף של ארבע חברות התעופה, כולן חברות בברית התעופה העולמית ONEWORLD, יעמיד לרשות הנוסעים מבחר גדול יותר של טיסות וטיסות המשך נוחות.

 

מיזם השותפות העסקית בין אמריקן איירליינס, בריטיש איירוויס ואיבריה הוקם באוקטובר 2010, ועתה הודיעה פינאייר על הצטרפותה בהמשך השנה. פינאייר תוסיף את הקוד שלה (AY) לכל הטיסות של שלוש החברות בין אירופה לצפון אמריקה, וכך יעשו שלוש החברות בטיסותיהן בקו זה.

 

החל מהקיץ הקרוב תתחיל פינאייר לבצע טיסות סדירות ישירות בין הלסינקי לנתב"ג, וכך יוכלו נוסעים ישראליים ליהנות מהשירותים החדשים של שיתוף הפעולה בין ארבע חברות התעופה.

 

ארבע חברות התעופה יפעילו במסגרת החדשה 102 טיסות יומיות בשני הכיוונים בין אירופה לצפון אמריקה, הן יפעלו ב-42 נמלי תעופה משני צידי האוקיאנוס האטלנטי, ולנוסעים תהיה גישה נוחה וגמישה לעוד 163 טיסות המשך ליעדי ארבע החברות. הנוסעים ייהנו גם מצבירת נקודות ומיילים בתכניות הנוסע המתמיד של כל ארבע החברות, משירותי צ'ק אין מקוון, הדפסת כרטיס עליה למטוס (בורדינג קארד), ואפשרות להזמין טיסות באתרי האינטרנט של חברות התעופה.

 

Exit mobile version