Site icon IAS

ערב הוקרה לשגרירי אל על

מנכ"ל אל על אליעזר שקדי וסמנכלי"ת הלקוחות יהודית גריסרו ערכו ערב הוקרה לאנשי אל על המתנדבים במסגרת מיזם  "שגרירי אל על- מסבירים כחול לבן", פרויקט משותף של אל על עם ארגון ההסברה Stand With Us , משרד החוץ והסוכנות היהודית.

 

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "מיזם שגרירי אל על הוא מיזם ערכי בו משתתפים צוותי האויר של אל על ולוקחים חלק במאמץ ההסברה הלאומי, בהתנדבות בעת שהייתם בחו"ל. אני גאה באנשי אל על, במחויבות הלאומית שלהם ובתרומתם לישראל ומודה לארגונים המסייעים לקיומם של המפגשים בחו"ל."

 

בערב השתתפו טייסי ודיילי אל על, שהתגייסו למערך ההסברה במהלך שהייתם בחו"ל במסגרת עבודתם.

 

יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי חשף את עברו האל עלי: "קצת אחרי שהגעתי לארץ השתתפתי במבצע שלמה להעלאת יהודי אתיופיה. לאל על היה חלק חשוב מאוד במבצע וכיוון שאי אפשר היה לחשוף את זהותם של המשתתפים, יצאתי מהארץ במטוס אל על מחופש לדייל אוויר."

 

סמנכ"ל השירות באל על, יהודית גריסרו, ומנהל הפרויקט, אלון פוטרמן, המובילים יחד את המיזם: "מאות דיילים וטייסים הציעו את עצמם לפרויקט, שכולו בהתנדבות מלאה. מתוכם נבחרו בעלי כישורי שפה, רטוריקה ומידות ייצוגיות. עד כה הופיעו המתנדבים בפני עשרות קהילות והציגו את פניה היפות, החיוביות והא-פוליטיות של מדינת ישראל- פנים שלא נראות בהכרח באמצעות התקשורת הזרה "

Exit mobile version