Site icon IAS

עיצוב "פקטור ה-WOW": בריסל איירליינס מבקשת את עזרת הנוסעים

ה- "Amare" החדש שעוצב במציאות רבודה. צילום בריסל איירליינס

בריסל איירליינס (Brussels Airlines), מקבוצת לופטהנזה מבקשת את עזרת הנוסעים בעיצוב מטוסי האיירבוס A320, לשם כך השיקה אתמול (ג') תחרות פומבית לתקופה של חודש במהלכו יתקבלו ההצעות. הדגש לעיצוב יהיו האייקונים הבלגיים במטרה למשוך תיירים לבקר במדינה.

מנהל השיווק של בריסל איירליינס, מישל מוריאו (Michel Moriaux), אמר: "העיצוב חייב להיות משהו שבלגיה ידועה בו, והבלגים גאים בו, מבלי להיכנס יותר מדי לקלישאות. כמו בכל האייקונים הבלגים הקודמים שלנו, העיצוב חייב להיות 'פקטור ה-WOW' (דגש חווית הלקוח) ולמשוך אנשים לבקר בבלגיה."

לאחרונה עיצוב ה- "Amare" התנוסס בגאווה על גבי מטוס האיירבוס A320neo במהלך פסטיבל Tomorrowland. במהלך השנים בריסל איירליינס קיבלה בברכה עיצובים כמו "Magritte" ו-"Aerosmurf" במטוסי האיירבוס ממשפחת A320.

Exit mobile version