Site icon IAS

עדן גולן והמשלחת הישראלית התקבלו בחיבוקים וזרי פרחים

עדן גולן והמשלחת הישראלית נחתו בישראל. צילום אלון טלמור

כאן, בשיתוף חברת אל על ובהשתתפות חברי הנהלת התאגיד ועשרות עיתונאים, קיבלו את המשלחת הישראלית מיד עם נחיתתה בנתב"ג, בטיסת אל על מיוחדת ממאלמו שבשבדיה. עדן, הרקדניות והרקדנים וכל יתר חברי המשלחת זכו לשבחים וברכות חמות על הכבוד הרב שהביאו לישראל על אף הקשיים הרבים, ההפגנות וקריאות הבוז שספגו על הבמה ומחוצה לה במהלך השהייה במאלמו.

עדן גולן אמרה מיד עם הירידה מהמטוס: "תודה לכל המדינה שעמדה מאחורי! הרגשתי את האהבה. אתם לא מבינים כמה זה עזר לי וכמה כוחות נתן זה לי – שאני ייצגתי את המדינה! זה הקול שלנו ושל כל מי שצריך להחזיר הביתה עכשיו. היום יום מיוחד ועצוב ואנחנו זוכרים את כל הנשמות שהלכו"

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן: "עדן גולן עשויה מחומרים שאנחנו לא מכירים. עדן, הרקדנים וכל צוות המשלחת הצליחו להביא את קולה של ישראל על הבמה הגדולה בעולם בתקופה המורכבת הזו, למרות כל הניסיונות להשתיק אותנו. מבחינתנו – עדן, היוצרים וחברי המשלחת – ניצחתם בתחרות."

מנכ״לית אל על, דינה בן טל גננסיה: ״עדן מדהימה שכמוך ההופעה שנתת אתמול והאופן שבו ייצגת את מדינת ישראל לעיני עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם, מילאה את כולנו בגאווה גדולה. במיוחד בתקופה כזו בשעה שאנו מתמודדים עם מציאות מורכבת ומאתגרת – גאוותנו בדגל המדינה מקבלת משנה תוקף ועבורנו כחברה שנושאת את הדגל על זנב מטוסיה על אחת כמה וכמה. עדן וכל חברי המשלחת שמחנו להטיס אתכם לתחרות וכעת בחזרה הביתה- בשבילנו אתם תמיד מקום ראשון!״

Exit mobile version