Site icon IAS

עדכונים אחרונים מנתב"ג: חדשות תעופה

קבוצת לופטהנזה, תחזית . צילום לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה 

"בעקבות הערכת מצב, קבוצת לופטהנזה מעדכנת את לוח הטיסות שלה לישראל.

– השעיית הטיסות לתל אביב תימשך עד 31 באוקטובר (כולל).

לופטהנזה מציעה לנוסעים אשר מושפעים מהביטולים אפשרות לביטול הכרטיסים ללא עלות או הזמנה מחדש.

קבוצת לופטהנזה מצרה על אי הנוחות שנגרמת ללקוחותיה בעקבות המצב".

וירג׳ין אטלנטיק

מטוס וירג'ין אטלנטיק.צילום מלווין נילסון

"וירג׳ין אטלנטיק מבקשת לעדכן כי לאחר בחינה מחודשת של המצב הביטחוני ובשל המשך חוסר היציבות, החברה נאלצה לקבל החלטה קשה ולבטל את טיסות החברה לתל אביב עד ל- 30 במרץ, 2025. אנו מתנצלים בפניכם ובפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הנגרמת בשל החלטה זו. כרטיסים קיימים, ניתן לשנות את ההזמנות למועד מאוחר יותר או לבצע החזר מלא ע"פ מדיניות ההחזרים שלנו, או לנצל את הסכם הקוד שייר שלנו עם אל על".

TUS AIRWAYS

מטוס TUS Airways . צילום יח"צ

חברת התעופה הקפריסאית TUS איירוויס שבבעלות סיטונאית התיירות קווי חופשה מעדכנת כי תמכור טיסות חזור מחר שני 2.10 מלרנקה LCA וכריתים HER במחיר של החל מ- 222 € לכיוון. את הטיסות ניתן להזמין באתר החברה tusairways.com ובאתרי ההזמנות הבינלאומיים. כאמור חברת התעופה שבה הבוקר יום שלישי להפעיל טיסות מ/אל תל אביב ללרנקה כרתים אתונה סופיה ורודוס

משרד התחבורה

מטוסים חונים בנתב"ג. צילום Depositphotos

"לאור המצב הבטחוני ובמטרה לאפשר חזרת ישראלים ארצה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא״ל (מיל׳) מירי רגב האריכה את אישור הנחיתה בשעות הלילה בנתב״ג בשבוע נוסף. על מנת לצמצם את הפגיעה בתושבי האיזור, נחיתות בפועל יתבצעו בהתאם לנחיצות ותוך הפעלת שיקול דעת".

"היום, יום שלישי,ה- 1/10/2024 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-52,900 נוסעים ב-311 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות.
בסך הכל יצאו היום כ-27,900 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל 25,000 נוסעים.

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית, לוודא מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. כמו כן, יש לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת.

נוכח שינויי חלק מחברות התעופה הזרות והחלטתן להשהות ו/או לצמצם טיסות לישראל, על היוצאים מישראל להביא בחשבון כי יתכנו שינויים ולעמוד בקשר עם חברות התעופה ולהתעדכן לגבי טיסותיהם".

Exit mobile version