Site icon IAS

סרילנקן איירלייינס תצטרף לוואן וורלד ב-1 במאי

חברת התעופה סרילנקן איירליינס תצטרף לברית התעופה וואן וורלד ב-1 במאי 2014 ותהיה חברת התעופה הראשונה מתת היבשת הודו המצטרפת לאחת מבריתות התעופה הגלובליות.

 

כניסת סרילנקן איירליינס לברית וואן וורלד תבוא לאחר שחברות התעופה טאם ויו אס איירווייס יצטרפו לברית ב-31 במארס ויחד יציינו  את ההתרחבות הגדולה ביותר של הברית.

 

מה-1 במאי חברי הנוסע המתמיד של סרילנקן איירליינס ו-150 מיליון חברי וואן וורלד יהיו זכאים להטבות בכל פעם שהם טסים באחת מחברות התעופה החברות בברית וואן וורלד.

עם הצטרפותה של סרילנקן איירליינס יהיו בקווי התעופה של הברית 2 יעדים חדשים:  המבנטוטה (סרי לנקה ) ו- טירוצ'ירפאלי (הודו).

 

"הצטרפותה של סרילנקן איירליינס לברית וואן וורלד תשפר את מעמדה של חברת התעופה ותפתח את שערי תעשיית התיירות של סרי לנקה לעולם כולו", אמר Nishantha Wickremasinghe, יו"ר סרילנקן איירליינס.

 

"גאים להיות חלק מברית תעופה איכותית וחברות תעופה מהטובות בעולם שיחד יתרמו רבות לקהל לקוחותינו", אמר Kapila Chandrasena מנכ"ל סרילנקן איירליינס.

 

סרילנקן איירליינס, מפעילה צי של 21 מטוסים: שבעה מטוסי איירבוס A320 , חמישה מטוסי איירבוס  A330-200 ושישה מטוסי איירבוס A340 בגיל ממוצע של 9 שנים. החברה הזמינה 10 מטוסים חדשים מהם 4 מדגם איירבוס A350-900 .

 

סרילנקן איירליינס הטיסה ב-2013  כ- 4.7 מיליון נוסעים ל-32 יעדים ב-20 מדינות.

https://www.youtube.com/watch?v=67Oxtzb8ITI

Exit mobile version