Site icon IAS

סרטון בטיחות חדש של טורקיש איירליינס

מתוך סרטון הבטיחות השני של טורקיש איירליינס המבוסס על דמויות לגו

טורקיש איירליינס, המתכוננת למעבר הבסיס שלה לשדה התעופה החדש באיסטנבול, ממשיכה את שיתוף הפעולה עם זכיון The LEGO Movie בבכורה דיגיטלית של סרטון בטיחות חדש משעשע ומקורי. הסרטון, בכיכובם של כוכבי סרט האנימציה LEGO 2, מבית Warner Bros המוצג מהשבוע שעבר בבתי הקולנוע.

כזכור, באוגוסט 2018, השיקה טורקיש איירליינס את סרטון LEGO הראשון לבטיחות נוסעים, אשר היה גם בהשראת זיכיון סרט  LEGO. הווידאו דורג בראש הרשימות הויראליות עם 20 מיליון צפיות בחודש אחד בלבד ולאחר מכן זכה בפרס הזהב בטקס פרסי הבידור של "קליו", 2018.

בד בבד עם יציאתו של סרט ההמשך לסרט LEGO, חברת התעופה – החברה בברית ה-Star Alliance – מציגה כעת סרטון בטיחות שני, המציג את דמויות LEGO, ואשר יוצג בכל הטיסות החל מה-1 במרץ, 2019. הסרטון השני כולל את אמט, לוסי ונוספים מהשחקנים של LEGO Movie 2 בתפקידים ראשיים, עם לגו באטמן כבמאי הסרטון, אורכו של הסרטון השני הוא 4 דקות ו-27 שניות.

לצד האנימציות המובילות, סרטון הבטיחות מציג גם כמה מהיעדים המרגשים והמוכרים ביותר של חברת התעופה הטורקית. המסע עובר בין חמש יבשות ומציג את באלי, מוסקבה, סן פרנסיסקו, רומא, קייפטאון, הונג קונג וטוקיו, ומסתיים לבסוף בבית האייקוני החדש של טורקיש אירליינס בנמל התעופה החדש של איסטנבול.

את ההרכב הססגוני מסרט LEGO ניתן לראות מחוץ למסכים וגם בשמים, הסרטון מדגיש ומחייה את דגמי המטוס צר-הגוף של האיירבוס A321-231, המשרת כיום את נתיבי יעדי אירופה של חברת התעופה.

מהמט אילקר אייסי, יו"ר מועצת המנהלים של טורקיש איירליינס ציין: "עם אחד מציי המטוסים הצעירים בעולם, טורקיש איירליינס ממשיכה לבנות את ניסיון המותג שלה, שאין דומה לו. אנו שמחים להציג לנוסעים שלנו את סרטון הבטיחות החדש. בימים אלו אנו פועלים במרץ  למעבר לשדה החדש  באיסטנבול, המתוכנן להיות חוויה חסרת תקדים בפני עצמו".

Exit mobile version