Site icon IAS

סקר קוראי BTN קבע: "דלתא איירליינס במקום הראשון"

מנהלי תיירות של חברות עסקיות מובילות הכתירו את דלתא איירליינס כחברת התעופה המובילה זו השנה החמישית ברציפות, ודרגו אותה במקום הראשון בסקר השנתי של חברות התעופה של מגזין (Business Travel News (BTN. זו הפעם הראשונה בה מצביעי BTN, אשר מנהלים עשרות מיליארדי דולרים בתקציבי נסיעות שנתיים, בחרו באותה חברת תעופה במשך 5 שנים רצופות.

בנוסף, דלתא "זכתה" בכל 10 קטגוריות הסקר, זו השנה השנייה ברציפות. בוחרי BTN דרגו את 10 חברות התעופה האמריקאיות בסקר בהתבסס על ביצועי חברת התעופה בנושאי תוכניות לקוחות מועדפים, שירות, תמורה לעלות ועוד.

"אנו מציבים לעצמנו את הניצחון בסקר BTN כמטרה העסקית שלנו מידי שנה, ואנו גאים שתוצאות הסקר משקפות את הדרך בה מנהלי חברות התיירות הגדולות מעריכים את השירותים והתמיכה שאנו מספקים להם," מסר סטיב שיר, סגן נשיא בכיר למכירות בדלתא איירליינס. "אנשי דלתא עובדים ללא הפסקה, מידי יום, כדי לצור את התוצאות החיוביות וכדי לקיים את דרישות התיירות של לקוחותינו, אשר אנו רוצים שיראו אותנו כחברה שהכי קל לעשות איתה עסקים.".

במהלך 5 שנות הזכייה של דלתא בסקר BTN, החברה חזקה את טיסותיה הפנימיות והבינלאומיות באמצעות ביצוע שדרוגים משמעותיים בשדות התעופה והוספת יותר מ-300 המראות יומיות משווקים מרכזיים בניו יורק, אטלנטה, לוס אנג'לס וסיאטל. בנוסף, דלתא המשיכה להרחיב את הגעתה ליעדים ברחבי העולם על ידי הוספת שותפויות עם וירג'ין אטלנטיק, GOL, Aeromexico, Chine Eastern ווירג'ין אוסטרליה.

"הפרס מהווה הכרה במאמצים של 80,000 עובדי דלתא, אשר מעניקים ללקוחות מידי יום את השירות הטוב ביותר," מסר נשיא דלתא אד בסטיאן במזכר לעובדי החברה. "אנו ממשיכים לחבור למותגים מובילים ומוסיפים נתיבים להובלת נוסעינו, כל זאת בזמן שאנו מעניקים להם אחריות להגעת מזוודותיהם ליעדם. אנו גם מובילים בפער גדול את הביצועים הטובים ביותר בתעשייה. מנהלי תיירות של חברות מובילות יודעים שאנו תומכים בהם והם מעריכים את המאמצים שאנו מקיימים כדי לספק ללקוחותינו את חוויית הטיסה הטובה ביותר".

 

 

 

Exit mobile version