Site icon IAS

סקר יאט"א: 87% יחשפו את פרטי הנסיעה בתמורה ליציאה מהירה מהנמל

נוסע בנמל התעופה . צילום Depositphotos

ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA) חשף את הדור הבא של מערכת תיעוד ואימות התומכת בנסיעות ללא מגע ומשפרת את חווית הנוסע. המערכת Timatic עברה עיצוב מחדש, והציבה רף חדש בפתרונות. בהתבסס על ההצלחה של קודמתה, Timatic AutoCheck מציעה חוויה יעילה ואינטראקטיבית המאפשרת לנוסעים, חברות תעופה ואנשי מקצוע בתחום הנסיעות לגשת בקלות למידע מדויק ומנוסח בבירור. כל תהליך בדיקת המסמכים עובר אוטומטית עם הנחיות מותאמות לכל נוסע.

כאשר תנועת הנוסעים אמורה להכפיל את עצמה עד 2040, האופטימיזציה והשיפור של תהליכי נמל התעופה יצטרכו להימשך. אימות תיעוד הנסיעה של הנוסעים היא אחת המשימות שגוזלות זמן רב יותר, אשר ייהנו מאוטומציה נוספת. יתרה מכך, התכונות החדשות של Timatic AutoCheck ימלאו גם תפקיד חיוני בתמיכה בתעשייה במהלך לקראת נסיעות ללא מגע.

סקר הנוסעים הגלובלי האחרון (GPS) של IATA חשף שדרישות לאשרות כניסה מורכבות מרתיעות נוסעים שרוצים הליך נוח ודיגיטלי של ויזה מקוונת. יתרה מכך, רבים מוכנים לחלוק את הפרטים האישיים שלהם לצורך הליכי הגירה מהירים יותר בנמל התעופה.

36% מהנוסעים אמרו שהם נרתעו מנסיעה ליעד מסוים בגלל דרישות ההגירה. מורכבות התהליך הודגשה כגורם ההרתעה העיקרי על ידי 49% מהמטיילים, 19% ציינו עלויות ו-8% חששות לפרטיות.

כאשר נדרשת אשרה, 66% מהמטיילים רוצים לקבל ויזה מקוונת לפני הנסיעה, 20% מעדיפים ללכת לקונסוליה או לשגרירות ו-14% בשדה התעופה.

87% מהמטיילים ציינו שהם ישתפו את הפרטים האישיים שלהם כדי להאיץ את תהליך ההגעה לנמל התעופה, המייצג עלייה מ-83% שדווחו ב-2022.

"מנצל את נכונות הנוסעים להשתמש בתהליכים מקוונים ולשתף מידע מראש, תוכנת Timatic AutoCheck מאפשרת לחברות תעופה, צוותי קרקע, מערכות בקרת יציאה וסוכני נסיעות פתרון מקוון ידידותי ללקוח, שדרכו נוסעים יכולים לבדוק שהם עומדים בכל דרישות ההגירה לפני הגעתם לנמל התעופה", אמר פרדריק לגר (Frederic Leger), סגן נשיא בכיר למוצרים ושירותים מסחריים ב- IATA.

תכונות האוטומציה העדכניות ביותר הופכות את הצ'ק-אין בשירות עצמי לקלה עוד יותר. לחברות התעופה יש אפשרות לשלב את ה-Timatic AutoCheck החדש במערכות שלהן, מה שמאפשר לנוסעים לאמת באופן עצמאי את מסמכי הנסיעה שלהם ואת מצבם באמצעות אפשרויות הצ'ק-אין השונות המוצעות.

ספקי DCS עיקריים כמו Amadeus ו-Sabre, יחד עם חברות תעופה שונות ו-Star Alliance כבר עובדים עם IATA כדי לשדרג ל-Timatic AutoCheck החדש, ולעשות את הצעד הבא לקראת חווית נסיעה חלקה ונסיעות ללא מגע.

Exit mobile version