Site icon IAS

סניף חדש של מקדונלד'ס ייפתח בטרמינל 1 בנתב"ג  

העמדות החדשות של מקדונלד'ס בטרמינל 1 בנתב"ג. צילום יח"צ

רשת המזון המהיר מקדונלד'ס פותחת השבוע מסעדה ראשונה בטרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון, בו יוצבו מכונות מזומנים ליד עמדות הרכישה, מה שיאפשר ללקוחות לשלם גם במזומן ישירות מהעמדה. מכונות מזומנים אלו יקבלו שטרות ומטבעות שקלים וצפויות בעתיד גם לקבל שטרות דולר ויורו.

אריזת טייק אווי לטיסה של מקדונלד'ס בטרמינל 1. צילום יח"צ

הסניף, שנמצא באזור המזון של הטרמינל, יהיה פתוח מדי יום מ-3:00 לפנות בוקר עד 23:00 בלילה ויציע תפריט מצומצם מזה של סניף רגיל, בהתאם לתנאי המכרז.

כבעבר, לא יימכרו בסניף זה המבורגרים, אך ניתן יהיה למצוא בו מגוון של מוצרי נאגטס ומנות חדשות כמו כמו צ׳יקן סלקט בלחמניה וגם נאצ׳וס ובירה. חידוש נוסף שמציעה מקדונלד'ס בנתב"ג הוא אריזת טייק אווי למטוס שנפתחת לשני מגשים,  בתוספת של 2 שקלים.

כבר בתחילת החודש הבא, ייפתח סניף הדגל גם בדיוטי פרי בטרמינל 3 שיציע את מרבית המנות הקיימות בסניף רגיל של הרשת ובתחילת 2020 צפוי להיפתח סניף נוסף באולם שחקים.

גם מסעדת שף

ולמי שלא מסתפק באוכל מהיר: לא מכבר פרסמה רשות שדות התעופה מכרז חדש להקמתה של מסעדה שף בזרוע החדשה E באולם הנוסעים היוצאים. כיום כל מתחם האוכל בנתב"ג פועל בשירות עצמי, אך במסעדה החדשה שתוקם, יגישו מלצרים את המנות לסועדים.

על פי תנאי המכרז, על המסעדה להיות ממותגת באופן יוקרתי תחת שם של שף או תחת מותג מוביל שאותו מוביל או מנהל שף ויוגש בה מזון בשרי בהתאם לסוג המסעדה שיבטיח המתמודד שיזכה במכרז.

Exit mobile version