Site icon IAS

סלבריטי רפלקשיין- השתקפות של איכות ויוקרה

 
מאות עיתונאים ואנשי מקצוע מתחום הקרוזים בעולם נאספו יחד לנמל הולנדי קטן ב- Eemshaven, לחוות את השקת ספינת הפאר החדשה של חברת סלבריטי קרוזס, סלבריטי רפלקשיין, החמישית והאחרונה מסדרת Solstice.
 
כל נציגי תאגיד הקרוזים רויאל קריביאן, הכולל את המותגים: "רויאל קריבאין אינטרנשיונל", "סלבריטי קרוזס" ו"אזמרה", באו לכבד את "הגברת" בתפארתה. בניהם היה גם כמובן הנשיא והמנכ"ל החדש של חברת סלבריטי קרוזס, מייקל ביילי, הניחן בחוש הומור אינטליגנטי ולא חסך מהקהל בדיחות ובשורות מעניינות: "אנחנו מאוד גאים בספינה הזו ומשיקים אותה באירופה לפני שהיא חוצה את האוקיינוס האטלנטי בעוד כחודש".
 
"אני רוצה להודות לצוות שעושה עבודה מדהימה ולכולכם כמובן שהגעתם להשתתף בהשקה ולראות מקרוב את האונייה המדהימה הזו. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו ויחד נגיע רחוק יותר. אם אתם מאמינים וחושבים שהמוצר שלנו טוב, אז הוא רק ילך וישתפר", הוסיף ביילי.
 
"השאלה ששואלים אותי במיוחד, הקשורה לשוק הקרוזים באירופה; האם סלבריטי קרוזס תקיים מסלולים קצרים יותר, של 7 ימים- התשובה היא חיובית, וזאת לצד המסלולים הרגילים של 10 ו-11 יום". סיים מייקל ביילי בבשורה מעניינת לאוהבי הקרוזים. 
 
הסלבריטי רפלקשיין (Celebrity Reflection), היא השתקפות של איכות ויוקרה במשקל 126 אלף טון, בתפוסה מלאה של 3,030 נוסעים ו-1,255 אנשי צוות. אורכה 319 מטר, על פני 15 סיפוני אורחים הניצבים בגאווה.
 
אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה בהשקת הרפלקשיין בהולנד: "אונייה מדהימה ואלגנטית, ברמה מאוד גבוהה המתאימה בעיקר לגילאי 40 ומעלה המחפשים רמה קולינארית מעולה עם מסעדות נושא מדהימות והופעות מיוחדות. הספינה הזו גם מתאימה מאוד לקונגרסים, סמינרים וכנסים והיא עם אולמות המיועדים במיוחד לכך".   
   
1,523 חדרים באונייה, 85% עם מרפסות, כשבסוויטות המפוארות שלה קיים החידוש הגדול בשוק הקרוזים העולמי: מקלחת הבנויה כולה מזכוכית וממוקמת מחוץ לגוף האונייה בצורה המאפשרת לנוסע ליהנות מנוף עוצר נשימה של ים תוך כדי המקלחת. בלי מחשבות זדוניות- אף אחד לא יאפשר לכם להתבונן ביפה בנשים במערומיה הודות לזכוכית רפלקטיבית חכמה שבלחיצת מתג הופכת אותה לבלתי שקופה מבחוץ או יתרה מזו, בסלבריטי קרוזס הרחיקו לכת ויצרו חיישן מיוחד שיעשה את העבודה באופן אוטומטי, חבל…
 
כל החדרים מאופיינים בעיצוב מהודר וירידה לפרטים הקטנים ביותר: טלוויזיה 20 אינץ', מיטה מפנקת עם 4 כריות ,חלוקי אמבטיה ומגבות מכותנה איכותית, חדר אמבטיה גדול מהממוצע, מייבש שיער, כספת, שירות חדרים 24 שעות ואפילו משקפת לצפייה בנוף במהלך השייט.
 
חדר האוכל המרכזי מעוצב בטוב טעם עם נברשות קריסטל ענקיות הממוקם בשני מפלסים, שלא מבייש אף אחת ממסעדות הגורמה המוכרות לכם ברמת הפרודוקטים העשירה, וכמובן מסעדות הנושא באונייה הכוללות את :
BLU – המיועדת לשימושם הבלעדי של אורחי AquaClass.
TUSCAN GRILLE- שזכינו להתענג בה ממנות גורמה איטלקיות שהוגשו לנו ע"י צוות מלצרים מיומן שדאג לתבל את הסלט בווירטואוזיות והשאיר לנו טעם טוב.
QSINE RESTAURANT – חוויה ייחודית של מאכלים בינלאומיים ועוד מסעדות.
כמו כן, בארים ובתי קפה פזורים ברחבי האונייה למקרה וחשקתם בדרינק או בקפה איטלקי טוב בדרככם לעוד חוויה בספינה .   
 
דשא אמיתי הממוקם בסיפון הגבוה, בקומה ה-15, עם מקומות ישיבה בבקתות מעוצבות, מאפשר שילוב נדיר של פארק עם נוף לאוקיינוס ואוניית קרוזים חדשנית. שני לילות של מופעים בתיאטרון ענק המשתרע על 2 סיפונים, הבהירו לנו שבסלבריטי קרוזס לא מתפשרים על הציוד המתקדם בעולם בתחום ובבדרנים, מהמובחרים שניתן לצפות בבמות לונדון, ניו- יורק או לאס וגאס.
 
באונייה תמצאו גם: מקום מפגש מרכזי עם כ-300 מושבים הצופה לעבר רחבת ריקודים, קזינו, עמדות אינטרנט, ספרייה ייחודית בעיצובה, קומת משחקים מהמתקדמים בעולם, ספא ומתקני ספורט יוקרתיים ומאובזרים במיטב השכלולים, בריכות שחייה וג'קוזי, סלון יופי וטיילת משיש עם בוטיקים המציעים מוצרי אופנה ותכשיטים ממותגי העולם היוקרתיים.
 
לשאלתי, לגבי מה שצפוי בשוק הקרוזים העולמי בעתיד, ענה אורי שנבל; "אנחנו נמצאים ממש בתחילת הדרך בישראל, הלקוחות נמצאים בגידול מתמיד של עשרות אחוזים כל שנה ואני צופה שכך זה גם ימשיך בכל העולם. הלקוחות מגיעים יותר מפה לאוזן. סוכני הנסיעות לא מכירים מספיק את נושא הקרוזים ורק לאחרונה כמה סוכני נסיעות התחילו להתמחות בנושא, וטוב שכך".
 
"השנה מכרנו יותר קרוזים באירופה במחירים נמוכים מבעבר, במטבע דולר אמריקני ולא ביורו, כך שהמחזור לא גדל, אבל מי שהרוויח היו הנוסעים, וה- value for money עבור הנוסע השנה הפך למוחשי יותר", סיכם שנבל.
 
מחיר הפלגה בספינת סלבריטי ריפלקשיין במאי 2013 ל- 10 לילות באירופה, עם יציאה וחזרה לרומא: בחדר פנימי- החל מ- 1399 דולר, ובחדר עם מרפסת- החל מ- 1749 דולר הסוויטה במחיר- 3949 דולר.

לתמונות מההשקה – https://www.ias.co.il/sitefiles/13/139/5802.asp

https://www.youtube.com/watch?v=0U-IifIox3w

Exit mobile version