Site icon IAS

סינגפור איירליינס ואייר אינדיה מעמיקות את שיתוף הפעולה

סינגפור איירליינס ואייר אינדיה מרחיבות את שיתוף הפעולה

אייר אינדיה (Air India) וסינגפור איירליינס (Singapore Airlines) הסכימו להרחיב משמעותית את הסכם הקוד שייר שלהן, תוך הוספת 11 ערים הודיות ו- 40 יעדים בינלאומיים לרשת הטיסות שלהן. זה מסמן את ההרחבה הראשונה של הסדרי הקוד שייר בין חברות התעופה מאז 2010, ומציעה ללקוחות אפשרויות טיסה משופרות בין סינגפור להודו, כמו גם מעבר לכך.

הסכם הקוד שייר ההדדי, החל מהיום (27 באוקטובר 2024) בטיסותיהן של סינגפור איירליינס ואייר אינדיה בין סינגפור לבנגלור וצ'נאי, תוך הגדלת תדירות טיסות הקוד שייר בין המדינות ל-56 טיסות שבועיות מ-14.

טיסות הקוד שייר של סינגפור איירליינס בטיסות הפנים של אייר אינדיה יכללו את הטיסות בין דלהי לאמריצר, בנגלורו, קוימבטור, לוקנו, וורנאסי, בין מומבאי לאחמדאבאד, אמריצר, בנגלורו, קואימבטור, גואה, ג'איפור, קולקטה, לוקנו ות'ירווננתפורם, כמו גם בין קולקטה לבין גווהאטי.

טיסות הקוד שייר של אייר אינדיה בטיסות סינגפור איירליינס כוללות 29 יעדים: מלבורן, סידני, פרת', קיירנס, פגום פן, סיאם ריפ, דנפסר, אוסקה, טוקיו-הנדה, טוקיו-נריטה, בוסאן, סיאול, אוקלנד ועוד.

לקוחות סינגפור איירליינס יוכלו גם ליהנות מהשירותים הבינלאומיים של אייר אינדיה מבנגלורו, דלהי ומומבאי ל-12 יעדים ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה: קופנהגן (דנמרק), פריז (צרפת), פרנקפורט (גרמניה), מילאנו (איטליה), ניירובי (קניה), אמסטרדם (הולנד), ג'דה וריאד (סעודיה), קולומבו (סרי לנקה), וכן ברמינגהאם, לונדון-גטוויק ולונדון-הית'רו (בריטניה).

בהמשך מתכננות שתי חברות התעופה להוסיף טיסות ליעדים נוספים להסכם הקוד שייר שביניהן. טיסות הקוד שייר תהיינה זמינות באופן הדרגתי במערכות ההפצה של שתי חברות התעופה.

Exit mobile version