Site icon IAS

סייפרוס איירווייס החדשה תפעיל טיסות סדירות בין נתב"ג ללרנקה

חברת התעופה הקפריסאית  סייפרוס איירווייס תפעיל קו תעופה סדיר בין נתב"ג ללרנקה, החל מ-5 ביוני 2017. זאת, במסגרת מדיניות  השמיים הפתוחים, שהנהיג שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ. בכך, התחרות על קווי הנופש ללרנקה עולה מדרגה.

חברת התעופה תפעיל בקו תל אביב- לרנקה שלוש טיסות סדירות שבועיות והיא מצטרפת לשבע חברות תעופה נוספות, הפועלות כיום בקו ומפעילות במשותף 55 טיסות שבועיות בין ישראל לקפריסין. יצוין כי, לרנקה כיום מהווה יעד מועדף על הנופשים הישראלים, עם ירידתה של טורקיה ממפת הנופש של הנוסעים הישראלים.

בתחילת חודש מאי פרסמנו כתבה באתר על חברת סייפרוס איירווייס החדשה, "שקמה שוב לתחייה" לאחר שחברת צ'רלי איירליינס רכשה ממשלת קפריסין את הזכויות לשם של חברת התעופה הלאומית, שחדלה לפעול בינואר 2015. לכתבה.

החברות הפועלות בקו הן: ארקיע, עם 14 טיסות שבועיות, אל-על וישראייר, עם 7 טיסות שבועיות כל אחת, אג'יאן איירליינס, עם 9 טיסות שבועיות, חברת טוס, עם 9 טיסות שבועיות, קובלט אייר ובלו אייר, עם 4 טיסות שבועיות כל אחת.

עוד נמסר, כי חברת התעופה הסינית, היינאן איירלינס הגישה בקשה, בסוף השבוע שעבר ,לרשות התעופה האזרחית (רת"א) להפעיל טיסות ישירות בין שנחאי לנתב"ג, החל מ-12 בספטמבר ועד ל-28 באוקטובר 2017. החברה תפעיל בקו 3 תדירויות שבועיות, במטוסי בואינג 787 ואיירבוס 330.

שר התחבורה ציין כי הגדלת מספר חברות התעופה הרשאיות להפעיל טיסות סדירות לישראל הינו יעד אסטרטגי לאומי של המדינה. "אנחנו ממשיכים לפתוח את שדות התעופה בישראל ומנחיתים את המחירים כדי שהמהפכה הצרכנית תגיע לכל בית והציבור הישראלי יהיה המרוויח העיקרי". הוסיף השר כץ.

 

Exit mobile version