Site icon IAS

סיטיג'ט וסקנדינביאן איירליינס משתפות פעולה

חברת התעופה "סקנדינביאן איירליינס" (SAS  ) המפעילה טיסות ישירות בין ת"א לקופנהגן וטיסות עונתיות לשטוקהולם, הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה מקיף עם חברת התעופה האירית סיטיג'ט ( CITYJET).

במסגרת ההסכם סאס תרכוש ותחכיר לסיטי ג'ט 8 מטוסים חדשים מסוג Bombardier CRJ900s ומנגד סיטי ג'ט תרכוש את מניות סאס בחברת הבת שלה לטיסות אזוריות –  בלו 1.

שמונת המטוסים החדשים שירכשו על ידי סאס, יכנסו לשירות במרץ 2016. במטוסים, כ- 90 מושבים, והם יהיו צבועים בצבעי ולוגו סאס. הסכם החכירה לשלוש שנים עם אופציה לשש שנים נוספות. לסאס יש כבר כיום  12 מטוסים מסוג זה אותם היא מתפעלת באמצעות חברת הבת הנוספת קימבר.

ההסכם החשוב יוביל לכך  שסאס תוכל להגדיל, למכור ולהציע מגוון ותדירויות רבות יותר של טיסות פנים לערים בסקנדינביה ואירופה, כולל כאלה שבהם שדות תעופה קטנים יותר.

סיטי ג'ט הינה חברת תעופה אירית שנוסדה בשנת 1992 המתמחה והמפעילה טיסות פנימיות בין ערים ביבשת אירופה. לחברה 18 מטוסים מסוג Avro RJ85 באמצעותם היא מפעילה 680 טיסות בשבוע.

"אנחנו שמחים על האפשרות לעבוד בשיתוף פעולה קרוב עם סיטי ג'ט ובכך להגדיל באופן משמעותי את הקווים והתדירויות האזוריות שלנו ולחזק את פעילות חברת התעופה סאס. שמונת המטוסים החדשים שיוחכרו לסיטי ג'ט יאפשרו לסאס פעילות יעילה וגמישה בתחום הטיסות האזוריות" אמר ריקארד גוסטפסון, נשיא ומנכ"ל SAS.

"זוהי הזדמנות מעולה עבור סיטי ג'ט לעבוד עם חברה מהמובילות בעולם כמו סאס, אנחנו מחכים ומצפים לשיתוף פעולה ארוך טווח שיאפשר להעניק לנוסעי סאס שירות ברמה גבוהה ביותר בעיקר במונחים של שירות ויעילות" פטריק ביירן, יו"ר מועצת המנהלים של סיטי ג'ט.

 

Exit mobile version