Site icon IAS

סוכני נסיעות היכונו- מבצע הנוסע הסמוי יוצא לדרך

אורי שנבל- מנכ"ל סנורמה.

אורי שנבל- מנכ"ל סנורמה.

מטרתו של המבצע שתערוך סנורמה, במהלך חודש מאי, היא סקירה ובדיקה של נתוני שיווק מוצרי החברה, בדגש על מוצרי שייט למשפחות, ללקוחות פוטנציאליים. סוכני הנסיעות והמשווקים של מוצרי החברה יזכו לביקורים מפתיעים של נוסעים סמויים במהלך החודש הקרוב. הסוכנים שיצטיינו במבצע יזכו בפרס מיידי, ובנוסף יוגרל פרס יוקרתי בסיום המבצע.
 
אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה, נציגת רויאל קריביאן בישראל: "אנו שמחים על ההזדמנות לבחון ולתגמל בשטח את עבודתם של סוכני הנסיעות עם המוצרים שלנו, שמקדמים את המוצרים שלנו בצורה הטובה ביותר מול הקהל הישראלי".
 
בשנת 2011 חל גידול משמעותי בפלח שוק הפלגות היוקרה הבינלאומיות של ישראלים. מדובר בגידול של כ-30% בהפלגות חופשה של ישראליים היוצאות מנמלים שונים ברחבי העולם. לדבריו של מנכ"ל סנורמה אורי שנבל, הגידול נובע משינוי בהרגלי החופשות המשפחה הישראלית המעדיפה חופשה לכל גיל בה הכל כלול. "שוק ההפלגות הבינלאומיות של ישראלים בשנת 2011 הסתכם, כך אנו מעריכים, ב-35 אלף הפלגות בהשוואה ל-25 אלף בלבד בשנת 2010.
 
הביקוש בשוק הנופש הישראלי נחלק לפי עונות ויעדים, בעוד בחורף היעדים הפופולאריים הם ההפלגות לקריביים, בקיץ ובעונות החגים ההעדפה היא להפלגות בים התיכון ובאירופה. מחירי ההפלגות מתחילים בכ-100 דולר ליום, תלוי ביעד, במספר הימים ובסוג הספינה. מעטים יודעים כי המחיר עולה ככל שקרב תאריך ההפלגה ולכן הסוכנים ממליצים לבצע הזמנות מוקדם ככל האפשר.

Exit mobile version