Site icon IAS

סגן נשיא חברת התעופה היפנית ANA יבקר ב-IMTM

מטוס של אול ניפון. מסכמת שלוש שנים מוצלחות. צילום יח"צ

חברת התעופה הגדולה ביותר ביפן ומהטובות בעולם – "אול ניפון איירווייז" – ANA  – תשתתף בתערוכת התיירות ה-IMTM שתתקיים מחר ומחרתיים בגני התערוכה בתל אביב ותציג בדוכן של יפן.

לתערוכה יגיע לראשונה אי פעם נציג בכיר מהנהלת החברה היפנית – סגן הנשיא דן מאסאהיקו.

ANA מציינת בימים אלה שלוש שנים של פעילות מוצלחת בשוק הישראלי. אול ניפון מציעה כרגע טיסות מת"א לטוקיו בטיסות המשך דרך נמלי תעופה של כ-5 ערים מרכזיות באירופה, כאשר לאחרונה הודיעה החברה על פתיחת קו ישיר חדש מווינה, שיציע אפשרות נוספת לישראלים לטוס בנוחות ליפן.

טוקיו. הנוסעים הישראלים טסים אליה עם ANA דרך מבחר ערים מרכזיות באירופה. צילום Depositphotos

הטיסות מת"א הן בשיתוף פעולה עם אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס, לופטהנזה ואל על, כאשר החלק הארוך של הטיסה מאירופה הינו  בטיסות ישירות של ANA לטוקיו ולכ-120 ערים בתוך יפן אליהן טסה החברה. הטיסות מתבצעות במטוסים החדשים והטובים ביותר של ANA כמו בואינג דרימליינר 787-9 ו-787-8 ובחוויית הטיסה היפנית האיכותית.

חברת התעופה אול ניפון איירווייז הינה חברת התעופה הגדולה ביותר ביפן מבחינת כמות הנוסעים ומחזור המכירות. בשנת 2017 הטיסה החברה 53.8  מיליון נוסעים. ANA התחילה את דרכה בשנת 1952 ונחשבת לאחת הטובות, היצירתיות והמצליחות ביותר בעולם. החברה מפעילה כיום 84 קוים בינלאומיים ו-121 קוים בתוך יפן, בה יש לה את מגוון היעדים הגדול ביותר. לחברה יש 39,000 עובדים וצי של כ-260 מטוסים.

אול ניפון  היא חברת התעופה הראשונה ובעלת הצי הגדול ביותר של מטוס הבואינג 787 דרימליינר. מועדון הנוסע המתמיד של החברה מונה יותר מ-26 מיליון חברים. אול ניפון  חברה בברית התעופה סטאר אלייאנס משנת 1999.

Exit mobile version