Site icon IAS

סאן דור מציגה את עשרת היעדים החמים לעונת הקיץ

מטוס סאן דור. .צילום יח"צ

סאן דור מקבוצת אל על מציגה את לוח הטיסות לעונת הקיץ הקרובה הכולל 10 יעדי נופש אהובים במיוחד על הנוסעים הישראלים. יעדי הנופש הנמצאים במרחק של טיסה קצרה מציעים מבחר אפשרויות של חופשות למטייל הישראלי, בשילוב חופים וטבע, מגוון אטרקציות לכל המשפחה, חיי לילה, קולינריה ועוד.

לוח הטיסות שסאן דור תפעיל מחודש אפריל 2024 כולל כ-40 טיסות שבועיות ליעדי נופש  קרובים: לרנקה ופאפוס שבקפריסין אליהן יופעלו כ-14 טיסות שבועיות, סלוניקי ביוון  עם 4 טיסות שבועיות, טבילסי שבגיאורגיה עם 9 טיסות שבועיות, ורשה וקרקוב שבפולין אליהן יופעלו שמונה טיסות שבועיות סה"כ, טיווט במונטנגרו עם 4 טיסות שבועיות וקישינב שבמולדובה עם 2 טיסות שבועיות.

כמו כן, סאן דור מקבוצת אל על תפעיל לראשונה טיסות סדירות לשני יעדים פופולאריים: רודוס שביוון ובטומי שבגיאורגיה. רודוס, יעד משפחות קלאסי ובטומי, עיירת נופש מפנקת שמצטרפת לאור הביקוש הגובר לטיסות לגיאורגיה. הקווים יחלו לפעול במהלך חודש אפריל 2024, ויכללו 3 טיסות שבועיות לרודוס ו- 4 טיסות שבועיות לבטומי. הטיסות נמכרות באתר אל על ובאמצעות סוכני הנסיעות.

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על: "יעדי הנופש שלנו לקיץ מתאימים לחופשת התאווררות ונמצאים במרחק טיסה קצרה מישראל. השנה בעקבות עלייה בביקושים לחופשות ביוון ובגיאורגיה, סאן דור תרחיב את פעילותה במדינות אלה ותוסיף שני יעדים פופולאריים בקרב הקהל הישראלי".

Exit mobile version