Site icon IAS

סאן דור הטיסה הבוקר מאות ילדים מעוטף ישראל, למשחקי נבחרת ישראל

הילדים וההורים בטיסת סאן דור לבודפשט. צילום דוברות אל על

הבוקר (ד') המריאו 2 טיסות מיוחדות של סאן דור מקבוצת אל על לבודפשט עם 350 ילדים והוריהם במסגרת מיזם מיוחד שקידמו "נצחון כחול לבן", ארגון שהוקם בשבועות האחרונים בהתנדבות על ידי אברהם דרייזין ויונתן שרביט. מטרת המיזם היא לאפשר לילדים שחוו טראומה באירועי 7 באוקטובר, לחוות מקרוב את שני המשחקים של נבחרת ישראל בבודפשט, הערב מול שווייץ ובשבת מול רומניה ולקחת חלק בעידוד הקבוצה.

הילדים אשר בגילאי 9-18, הגיעו מכל ישובי העוטף ובהם בארי, נחל עוז, כפר עזה, שדרות ועוד, מלווים על ידי הורה. הארגון דאג לכל ההוצאות עבורם כולל הלינה ובמהלך השהות שלהם בבודפשט, בנוסף לתמיכה בנבחרת ישראל על המגרש, ייהנו מאטרקציות שונות ללא עלות והכל, לטובת יצירת זכרון חדש וטוב.

לדברי גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על: "אני שמח ומתרגש לקחת חלק במיזם עבור ילדי העוטף ומקווה שתהיה להם חוויה מחזקת והפוגה נעימה מהמציאות הקשה. נמשיך להיענות לביקושים ולפניות לטיסות מיוחדות ככל שיהיו גם בתקופה מאתגרת זו. אני מאחל לכולנו שעוד נדע ימים טובים ובהצלחה רבה לנבחרת ישראל".

יונתן שרביט, מיוזמי פרויקט ׳ניצחון כחול לבן׳ הוסיף: ״אנו מודים לחברת סאן דור מקבוצת אל על שהעמידה לרשותנו את המטוסים שיטיסו את כלל הנוסעים, להראל ביטוח שמסייעת מאוד ולשני אנשים יקרים שלולא עזרתם לא היינו יכולים להוציא את הפרויקט החשוב הזה לפועל – פרנק לואי, יו"ר קרן היסוד וחנוך ניסני שסייעו לנו להגשים חלום למאות מילדי העוטף ברגע המורכב הזה."

Exit mobile version