Site icon IAS

סאות'אנד לונדון: בסיס עשירי לאיזי ג'ט בבריטניה

איזי ג'ט פותחת בסיס עשירי בבריטניה, בנמל התעופה סאות'אנד בלונדון. צילום יח"צ

איזי ג'ט הודיעה כי באביב הבא תפתח את הבסיס העשירי שלה בבריטניה, בנמל התעופה סאות'אנד בלונדון. ההכרזה מהווה מחויבות לכוונתה של איזי ג'ט להתרחב בבריטניה. הבסיס החדש בבריטניה ייפתח במרץ הבא ויכלול שלושה מטוסי A320neo שיטוסו לשישה קווים חדשים שיושקו ליעדי פנאי פופולריים לקיץ 2025.

בקיץ 2024 איזי ג'ט תפעיל יותר טיסות מאי פעם מבריטניה עם 57 מיליון מושבים ו-70 קווים חדשים, הניזונים מביקוש צרכני חזק לטיסות ולחופשות של איזי ג'ט. מדובר בעליה של 10% בפעילות איזי ג'ט בבריטניה בהשוואה לשנה הקודמת. בריטניה מהווה את נתח השוק הגדול ביותר של איזי ג'ט – 56% מכלל פעילות החברה. השקת הבסיס בסאות'אנד היא המשך ישיר להתעצמות איזי ג'ט בבריטניה, לאחר שהשיקה גם בסיס בברמינגהאם במרץ השנה.

איזי ג'ט כבר מפעילה קווים פופולריים מנמל התעופה סאות'אנד ליעדים אמסטרדם, ז'נבה, פארו, פלמה דה מיורקה, מלאגה ופריז שארל דה גול. החברה הטיסה למעלה משבעה מיליון לקוחות מלונדון סאות'אנד מאז תחילת הפעילות בנמל ב-2012.

התוספת המתוכננת של מטוסים עם הקמת הבסיס החדש כבר מאפשרת לחברת התעופה להשיק שישה קווים חדשים לפיזה, גראן קנריה, דלמן, אנטליה, מרקש וכן לאנפידה בתוניסיה.

יוהאן לנדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט אמר: "אנו שמחים להכריז על בסיס נוסף של שלושה מטוסים בבריטניה, בנמל התעופה סאות'אנד בלונדון. הבסיס החדש יספק לצרכנים מגוון רחב יותר של יעדי חופשה ויצור מאות מקומות עבודה".

ג'ון אפטון, מנכ"ל נמל התעופה סאות'אנד בלונדון, אמר: "המהלך של איזי ג'ט מאפשר לנוסעים לטוס דרך נמל התעופה הנגיש, המהיר והקל שלנו. הרכבת הנמצאת בנמל התעופה מגיעה למרכז לונדון בפחות משעה, נמצאת 43 דקות מסטרפורד, לונדון עם קישור לקו אליזבת' ונמצאת במרחק מאה צעדים בלבד מדלת הטרמינל".

איזי ג'ט היא חברת התעופה הגדולה ביותר בבריטניה ומעסיקה כיום מעל 10,000 עובדים ברחבי אנגליה, סקוטלנד וצפון אירלנד. לחברת התעופה יש כעת 10 בסיסים בבריטניה: בלונדון גטוויק, לונדון לוטון, בריסטול, בירמינגהם, מנצ'סטר, ליברפול, גלזגו, אדינבורו, בלפסט ועכשיו, לונדון סאות'אנד.

Exit mobile version