Site icon IAS

נתב"ג: שיבושים בפריקה והטענת כבודה

עיצומי מזוודות בנמל התעופה בן גוריון (נתב"ג) גרמו מאמש לעיכובים של כמה שעות בקבלת מזוודות לאחר הנחיתות ובהטענת מזוודות למטוסים ובעיכובי המראות שנמשכו כמה שעות. הכל החל בעקבות מכתבי שימוע ל-250 עובדים ארעיים ולדברי הוועד חלקם לא הגיעו לעבודה. מהנהלת נתב"ג נמסר, כי עם כניסתם הבוקר של עובדי משמרת הבוקר לעבודה יצומצם במשך השעות הקרובות פער האיחורים בלוח הטיסות. מוועד העובדים נמסר, כי העבודה מתנהלת כרגיל, וכי העיכובים נגרמים בגלל מחסור בעובדים.

בעונת הקיץ מגייסת רשות שדות התעופה (רש"ת) עובדים ארעיים, כדי לעמוד בעומס העונתי הגדול. בתום החגים, כשעונת הקיץ הסתיימה שלחה ההנהלה מכתבים לשימוע לפני פיטורים לכ-250 עובדים ארעיים ולדברי הוועד חלק לא הגיעו למשמרת הלילה ובכך נגרמו עיכובים בפריקת מזוודות ובהעמסתם למטוסים. אמש נרשמו עיכובים של כ-40 דקות בממוצע, אבל לקראת הבוקר היו נוסעים שהמתינו כמה שעות לקבלת מזוודותיהם.

בבדיקה הבוקר (בשעה 9:30) של לוח ההמראות התברר, כי בשעות הבוקר המוקדמות היו איחורים בהמראות שנמשכו כ-2 – 3 שעות, עיכובים שהלכו והצטמצמו עד לשעה ככל שחלפו השעות. לדברי ההנהלה ככל שיחלוף הזמן יצומצם פער האיחורים בלוח הטיסות בגלל הגעתם לעבודה של עובדי משמרת הבוקר.

Exit mobile version