Site icon IAS

נתב"ג חזר לפעילות: עידכוני חברות התעופה

מטוסי אל על שנחתו הבוקר בשדה התעופה רמון. צילום: מבצעים רמון

דוברות רש"ת, יום א', 10:26, ה- 25/08/2024

"נתב"ג פתוח להמראות ונחיתות. המרחב האווירי נסגר הבוקר ב5:19 דקות ונפתח מחדש לפעילות תעופתית מלאה. היום, יום ראשוןה- 25/8/2024 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-50,000 נוסעים ב-323 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-25,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ 25,000 נוסעים.

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לבדוק נוכח שינויי חלק מחברות התעופה הזרות והחלטתן להשהות ו/או לצמצם טיסות
לישראל, ולהביא בחשבון כי יתכנו שינויים בלוח הטיסות ולעמוד בקשר עם חברות התעופה ולהתעדכן לגבי טיסותיהם".

יום א', השעה 07:38, ה- 25/08/2024

דוברות רשות שדות התעופה (רש"ת):

"בהתאם להערכת מצב, נתב"ג צפוי לחזור לפעילות בשעה 7:00, כולל המראות ונחיתות. מטוסים שהופנו לשדות אלטרנטיביים, ובכללם רמון, ימריאו לנתב"ג".

דוברות אל על:

"עם חזרתו של נתב״ג לפעילות, אל על חוזרת להפעיל את לוח טיסותיה לאחר ביצוע התאמות. אנו פועלים לייצוב לוח הטיסות בהקדם, וממליצים לכלל הנוסעים לוודא באתר אל על ובאתר רשות שדות התעופה את מועד המראתם המעודכן, טרם היציאה לשדה התעופה.

טיסות אל על שהוסטו לשדות חלופיים, בינהם גם נמל התעופה רמון שבאילת, ימריאו חזרה לנתב״ג. עדכונים שוטפים עולים כל העת באתר אל על וברשתות החברתיות, מומלץ להתעדכן בהתאם.

נזכיר כי מתחילת חודש אוגוסט אל על מאפשרת מדיניות שינויים וביטולים מקלה המתעדכנת כל העת, ומצויה בתוקף כרגע עבור טיסות שממריאות עד יום ש׳, 7 בספטמבר (כולל).

חברת אל על תמשיך לפעול ככל שיתאפשר לה, בהתאם להנחיות רשויות התעופה וכוחות הביטחון, לשמירת הגשר האווירי מישראל ואליה, תוך מתן מענה לכלל הנוסעים באשר הם.

דוברות ארקיע:

"לאור פתיחת נתב"ג , לוח הטיסות של חברת ארקיע חוזר לשגרה. ייתכנו עדכונים במספר מועדי המראות בשעות הקרובות עליהם יעודכנו הנוסעים.באתר החברה עדכונים שוטפים.חברת ארקיע בקשר שוטף עם כל הגורמים ותעדכן בשעת הצורך".

Exit mobile version