Site icon IAS

נתב"ג דורג במקום השלישי במזרח התיכון

ארגון שדות התעופה הבינלאומי (ACI) פרסם היום  16.2.2015 את דירוג שדות התעופה המובילים בסקר שביעות רצון לשנת 2014. נמל התעופה בן גוריון ממוקם במקום השלישי במזרח התיכון .

 

סקר ה ACI   מתבסס על תוצאות למעלה מ- 34 פרמטרים שונים שמילאו נוסעים ב-300 שדות תעופה ברחבי העולם בשנת 2014.  בארגון ה- ACI הארגון העולמי של שדות התעופה   כ-180 מדינות וכ-1900 שדות תעופה.  מהסקר עולה  כי חווית השירות של הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון הינה טובה מאוד בהשוואה לשדות התעופה  והוא  מהווה דוגמא לסטנדרטים הגבוהים ביותר במתן שירות ושביעות רצון הלקוחות.

מתכונת הסקר מתבצעת באמצעות שאלון שביעות רצון אחיד המופץ בקרב הנוסעים בכל שדות התעופה. 

נמל התעופה בן גוריון דורג במקום השלישי בין שדות התעופה במזרח התיכון אחרי נמל התעופה החדש "QUEEN ALIA" שבעמאן, ואחרי  נמל התעופה באבו דאבי .

 

מנהל נתב"ג שמואל זכאי ציין  כי : "נתב"ג  עובר שינויים דרמטיים  בתשתיות האוויריות ובמקביל אנו מבצעים שינויים טכנולוגים  בכדי להעצים את חווית הטיסה לטסים בדגש על מתן השרות".

 

נתב"ג הינו גאווה ישראלית והסקר מבליט את מחויבת העובדים וההנהלה  ללקוחותינו בהפעלת  תעופה  מסחרית בביטחון, בטיחות וברמת שירות גבוהה. שיפור התשתיות, הרחבת  מגוון האפשרויות להעצמת חוויית הטיסה והדיוק המבצעי מהווים חלון ראווה לישראלים  ולתיירים המבקרים בישראל. שביעות הרצון של הנוסעים ואיכות  השירות בנמל התעופה בכל הפרמטרים שנבדקו,  הינם טובים  ועומדים בסטנדרטים  בינלאומיים של שירות. בעשור האחרון שומר  נתב"ג  על רמת שירות גבוהה על פי המדדים הבינלאומיים ביציבות ולאורך זמן.

בשנה החולפת עברו בנתב"ג  מעל 20  מיליון מבקרים ולמעלה מ 15 מיליון נוסעים.

 

Exit mobile version