Site icon IAS

נציגי NAT מצפון אמריקה ביקרו בישראל

15 בעלי חברות מארה"ב וקנדה וראשי ארגון    Association  NTA  National Tourהגיעו לסיור היכרות בישראל בחסות משרד התיירות ונפגשו עם 20 מחברי לשכת תיירות נכנסת המתמחים בשוק הצפון אמריקני.האורחים יבקרו בירושלים, ים המלח ותל אביב ומשם ימשיכו לירדן.

 

 NAT הוא ארגון תיירות מוביל שמרכזו בלקסינגטון קנטקי, המאגד כ- 1500 סיטונאי תיירות מצפון אמריקה. החברות בארגון מוכרות חבילות תיור לעשרות מדינות ועובדות עם אלפי ספקים שונים ברחבי העולם.

 

קוין רייט, מנהל השווקים המתפתחים בארגון NTA : " זהו ביקורי הראשון בישראל וחלום שהתגשם.ישראל הינה יעד עם  פוטנציאל רב בקרב חברי הארגון והשילוב בין ארץ הקודש, ההיסטוריה והתרבות מעניין הן את חברי הארגון והן את לקוחותיהם".

 

עודד גרופמן, משנה למנכ"ל לשכת מארגני תיירות, בירך את ראשי ארגון NTA  ואת נציגי החברות על השתתפותם באירוע וביקורם בישראל וציין שחברי הלשכה פועלים שנים רבות בשוק הצפון האמריקני.

 

השוק הצפון אמריקני הינו השוק עם מספר התיירים הגדול ביותר המגיעים לישראל ומונה 634 אלף מבקרים המהווים 19% מהתיירות לישראל. הצלחה זו נובעת מהמוצר הייחודי, השיווק המאסיבי  וערוצי ההפצה.

 

"אנו שמחים לראות את השותפויות החדשות הנרקמות ואת כניסתן של חברות חדשות לשוק הישראלי, דבר שיגדיל את התיירות לישראל בעתיד", אמר עודד.

Exit mobile version