Site icon IAS

נמל התעופה של פרנקפורט מוביל בטכנולוגיה ביומטרית לזיהוי פנים

מערכת זיהוי פנים. freepik

נמל התעופה של פרנקפורט הוא הראשון באירופה ומוביל בטכנולוגיה ביומטרית. הנמל מציע מערכת זיהוי פנים כדי ליצור חווית נמל תעופה ללא מגע וחלקה לנוסעים. הפתרון הביומטרי Smart Path של SITA מאפשר לנוסעים להשתמש בזיהוי פנים ככרטיסי עלייה למטוס, מבטל את הצורך במסמכים וחוסך זמן.

הטכנולוגיה משרתת כיום יותר מ-12,000 נוסעים של כל חברות התעופה בנמל התעופה של פרנקפורט, במטרה להעניק מענה ל- 50% מעמדות הצ'ק אין בנמל התעופה עד תחילת 2024. בעבר, הטכנולוגיה הייתה זמינה רק לנוסעי לופטהנזה ו-Star Alliance.

הנוסעים נדרשים להירשם מראש באמצעות אפליקציית Star Alliance או בקיוסקים הפזורים בנמל התעופה. ההרשמה המוקדמת מאפשרת כאמור לנוסעים לעבור בבדיקות ביטחוניות ושערי העלייה למטוס מבלי להציג מסמכים. זה חוסך זמן משמעותי והופך את הנסיעה בנמל התעופה כמעט חלקה.

חלק מהנוסעים עדיין מעדיפים אינטראקציות אנושיות ושוללים את השימוש בטכנולוגיה החדשה. למרבה המזל, הטכנולוגיה נועדה להאיץ את התהליך ולא להחליף את עובדי נמל התעופה. הצוות עדיין יעמוד לרשותם של הנוסעים כדי לספק שירות מותאם אישית לנוסעים שאינם מעוניינים להיעזר בטכנולוגיה החדשנית.

Exit mobile version