Site icon IAS

ניו יורק – יעד חדש לאייר סרביה

אייר סרביה, חברת הדגל של סרביה, שמרכזה בנמל התעופה "ניקולה סטלה" בלגרד הודיעה אמש (א')  על השקת קו תעופה חדש ופופלארי – ניו יורק, החל מ-23 ביוני 2016. החברה תפעיל בשלב הראשון 5 טיסות שבועיות באמצעות מטוסי איירבוס A330-200 עם טיסות המשך נוחות לנוסעים המגיעים או חוזרים מ/ל ישראל. החברה הפעילה בעבר, תחת המותג JAT טיסות "לתפוח הגדול" אך הטיסות הופסקו לפני 24 שנים.

בהודעה שנמסרה, עליה חתום מנכ"ל חברת אייר סרביה, דאנה קונדיץ'  (Dane Kondic) נאמר כי חברת התעופה אייר סרביה הודיעה באופן רשמי ובאווירה מרגשת על תחילת מכירת כרטיסי טיסה ליעד החדש, במהלך יריד התיירות הבינלאומי ה-38 ובנוכחות ראש ממשלת סרביה, אלכסנדר ווצ'יץ (Aleksandar Vu?i?), שהרעיף שבחים על מחויבותה של אייר סרביה לפרק חדש בתולדותיה ועל הגאווה הגדולה שהיא מביאה לתושביה.

" מכירת כרטיסי הטיסה היא רק קצה הקרחון וההצלחה שלנו היא תוצאה של מחויבות ועבודה קשה", ציין דאנה קונדיץ'  ( Dane Kondic). " הדרך להגשמת החלום מתקדמת בדיוק בהתאם לתוכניות, הסכם חכירת מטוסי האיירבוס A330-200 שיופעלו בקו נחתמה והצוותים שלנו עוברים את ההכשרה הדרושה. כמו כן, אנשי המכירות והשיווק עובדים במרץ רב וכל האישורים הדרושים מארצות הברית מתקדמים בצורה הטובה ביותר".

" החלטנו לשמר את מספרי הטיסות של חברת JAT לניו יורק, שהופסקו כאמור לפני 24 שנים. מספרי הטיסות  JU500 ו- JU501  יהיו זיכרון טוב לכולם ובמיוחד למסורת הארוכה והמפוארת של שירות הקו לניו יורק", הוסיף מנכ"ל החברה, דאנה קונדיץ'  .

במהלך השבוע הראשון של מסע המכירות, אייר סרביה מציעה מחירי מבצע של 699 $  במחלקת תיירים ו-2699 $ במחלקת עסקים (כולל מיסים והיטלים) עם אפשרות לשלוח 2 מזוודות חינם. המחירים בתוקף עד ל-25 בפברואר 2016. ליציאות וחזרות בין התאריכים: 12.12.16 – 23.06.16  (ליציאות/חזרות מת"א בימים שישי,שבת וראשון תוספת של $60 לכיוון).

לפרטים נוספים נא לפנות 03-7951333 סימה /דפנה

 

 

 

 

 

Exit mobile version