Site icon IAS

נחתם הסכם קוד שר בין אוסטריאן איירליינס ואסיאנה

אוסטריאן איירליינס חתמה על הסכם קוד שר עם חברת התעופה הדרום קוריאנית אסיאנה איירליינס. על-פי תנאי ההסכם, את הטיסות לסיאול, בירת דרום קוריאה, דרך טוקיו או בנגקוק, ניתן להזמין מיידית באתר האינטרנט של אוסטריאן איירליינס. מדובר בהסכם ראשון מסוגו עם אסיאנה איירליינס ולפיכך בעל חשיבות מיוחדת לאוסטריאן איירליינס.

הסכם קוד שרינג נוסף עם חברה אסייתית נחתם רק בנובמבר האחרון בין לופטהנזה וסינגפור איירליינס. במסגרת הסכם הקוד המשותף הנרחב, יפעלו שתי קבוצות התעופה, המפעילות נתיבים מרכזיים בין סינגפור לאירופה, כמיזם משותף וזאת בנוסף להרחבה משמעותית של פעילות  הקוד המשותף ביניהן והעמקת שיתוף הפעולה המסחרי.

"עבדנו קרוב לשנה על הסכם הקוד שר עם אסיאנה איירליינס, אך היה כדאי להמתין. יש לנו שותפה חדשה באסיה ושיתוף הפעולה עם אסיאנה איירליינס יאפשר לנו להציע ללקוחותינו יעדים חדשים ומעניינים", אמר כריסטיאן שטייר, המנהל האחראי לשיתופי פעולה באוסטריאן איירליינס.

הסכם הקוד שרינג המשותף מכסה את הנתיבים הבאים:

טיסות שמפעילה אסיאנה: 

בנגקוק – סאול – בנגקוק

טוקיו (NRT) – סאול – טוקיו

טיסות שמפעילה אוסטריאן

וינה – פרנקפורט – וינה

וינה – לונדון (LHR) – וינה

וינה – רומא – וינה

קוד משותף:

קוד משותף הינו תהליך בו שתי חברות תעופה מפעילות יחדיו טיסה סדירה. כל אחת מהחברות המפעילות מפרסמת ומשווקת את הטיסה עם קוד החברה ומספר הטיסה שלה. בדרך זו חברת תעופה יכולה להציע טיסה שלא היא עצמה מפעילה כחלק ממערך המכירות שלה. היתרון לנוסעים הינה היכולת להזמין ולשלם עבור הטיסה בחברת התעופה אליה הם רגילים, בשפתם ובמטבע הנהוג בארצם.

Exit mobile version