Site icon IAS

נחתם הסכם קוד שר בין אארולינאס ארגנטינס לאל על

אארולינאס ארגנטינס, חברת התעופה הלאומית של ארגנטינה וחברת התעופה אל על חתמו על הסכם קוד שר באירוע חגיגי שנערך לא מכבר בשגרירות ארגנטינה בישראל . כל זאת, במסגרת ההסכם תעופה שנחתם השנה בין שרי החוץ של שתי המדינות.

ההסכם החדש יאפשר לנוסעי שתי חברות התעופה ליהנות משירותן של החברות בטיסות היוצאות ממדריד ומתל אביב. במסגרת ההסכם אארולינאס תציב את קוד הטיסה AR בטיסות אל על היוצאות למדריד וברצלונה ומשם בטיסות טראנס אטלנטיות של חברת התעופה אארולינאס לבואנוס איירס, שבארגנטינה. אל על מנגד תציב את קוד הטיסה LY בטיסות חברת התעופה אארולינאס ארגנטינס בין ארגנטינה לנמלי התעופה של ספרד ומשם בטיסות המשך לתל אביב במטוסי אל על. בחודשים הקרובים הסכם הקוד שר יורחב גם לנמלי התעופה של רומא, ניו יורק ומיאמי.

"אנו שמחים על ההסכם שנחתם עם אל על, שיציע לנוסעי החברה להגיע בדרך הטובה ביותר לישראל ומנגד לנוסעי אל על להגיע לארגנטינה באופן האופטימלי. בשני המקרים ליהנות מאטרקציות תיירותיות מדהימות", אמר מריו דל אקווה (Mario Dell‘Acqua), מנכ"ל אארולינאס ארגנטינס.

" הסכם היסטורי זה חשוב לשתי חברות התעופה ויחזק את מספר הנוסעים בין שתי המדינות. אנו מצפים לראות גידול של תיירים ואנשי עסקים בין ישראל לארגנטינה ולהציע לנוסעים את היתרונות הגדולים שבהסכם", אמר דוד מימון, מנכ"ל אל על.

נוסעי שתי החברות יקבלו ביציאה מנמל התעופה של תל אביב או בבואנוס איירס את כרטיס העלייה למטוס גם לטיסות ההמשך וליעדם הסופי, כולל הכבודה שתגיע ישירות ליעדם הסופי. כרטיסי הטיסה יהיו זמינים לקנייה החל מ-12 בספטמבר והטיסה הראשונה תמריא ב-19 בספטמבר מבואנוס איירס ותל אביב.

אארולינאס ארגנטינס מיוצגת בישראל ע"י דיסקבר דה וורלד משנת 2002.

 

Exit mobile version