Site icon IAS

נחתם הסכם קוד שייר בין אל על לאייר סרביה

טקס החתימה בין החברות נערך היום (א') בטרקלין אל על בהשתתפות מנכ"ל אל על דוד מימון ודיין קונדיץ' מנכ"ל אייר סרביה.

דוד מימון מנכ"ל אל על: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אייר סרביה. ההסכם פותח בפני הנוסע  הישראלי והסרבי אפשרויות רבות ומגוונות ומעמיק את מרחב האפשרויות לטיסות באירופה ומשקף את אסטרטגיית אל על – לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולם ולצמוח בעקביות תוך מתן מענה לתנועה העסקית לישראל וממנה ותוך קידום התיירות לישראל."

Dane Kondi? מנכ"ל אייר סרביה: " הסכמי הקוד שייר הם חלק מרכזי באסטרטגית הצמיחה של אייר סרביה ואנו שמחים לחתום על ההסכם ועל שיתוף הפעולה העתידי עם אל על. תל אביב מהווה יעד חשוב עבור אייר סרביה ושיתוף הפעולה הזה יחזק את הקשרים העסקיים של החברה בישראל, מדינה שלה קשרים תרבותיים ועסקיים רבים עם סרביה ונשמח לארח את נוסעי אל על בטיסותינו מבלגרד ויעדי ההמשך."

אודות אייר סרביה:

אייר סרביה היא חברת התעופה הלאומית של סרביה. נוסדה ב- 26 באוקטובר 2013. החברה טסה ל- 39 יעדים באירופה, המזה"ת ועוד… מנמל התעופה הבינלאומי של בלגרד. החברה מציעה טיסות מבלגרד לאסיה, אוסטרליה ואפריקה באמצעות שותפויות קוד שייר. החברה מפעילה 14 מטוסים צרי גוף ו- 6 מטוסי פרופלור.

אודות אל על

 אל על נתיבי אויר לישראל, הנה המוביל הלאומי הישראלי. בשנת 2014 אל על רשמה הכנסות בהיקף של כ- 2.1 מיליארד דולר. אל על מטיסה בשנה כ- 2.2 מיליון נוסעים. החברה טסה לכ- 34 יעדים ישירים בעולם וליעדים רבים נוספים באמצעות הסכמי שיתופי פעולה עם חברות תעופה אחרות והיא מפעילה כיום 41  מטוסים, אשר מתוכם 27 מטוסים בבעלות החברה.

 

Exit mobile version