Site icon IAS

נחנך מרכז לוגיסטי חדש של אל על

מימין, דוד מימון, דדי בורוביץ', גונן אוסישקין ויוסי ברזני. צילום סיון פרג'

אלי דפס, יו"ר אל על וגונן אוסישקין, מנכ"ל אל על חנכו את המרכז הלוגיסטי החדש של החברה. בטקס חניכת המרכז הלוגיסטי נכחו דדי בורוביץ ותמי מוזס בורוביץ מבעלי השליטה בחברת אל על, מנכ"ל אל על לשעבר דוד מימון, הנהלת החברה ועובדיה.

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על אמר: "תודה לכל מי שעסק בפרויקט המדהים הזה. אני רוצה להזכיר לכולנו שבקצה העשייה של אל על יש לקוחות שמצפים שהמטוסים יהיו נקיים ומצוחצחים ואתם, עובדי התחזוקה, אחראים לכך. חטיבת התחזוקה היא השריר והלב של אל על. אם אל על מחליטה לעשות משהו, זה יקרה וזה פנומנלי בעיניי וגם משהו שנראה בלתי אפשרי קורה.  לאנשי החברה, תודה לכם על מי שאתם, בלעדיכם זה לא היה יכול לקרות. אחרי הכל, אל על זאת החברה הכי מדהימה בעולם."

דוד מימון, מנכ"ל אל על לשעבר אמר: "אני מרגיש בבית פה. עברנו כברת דרך ארוכה בתקופת כהונתי כמנכ"ל. אני רוצה לספר לכם סיפור קצר שימחיש את כל העניין. בחודש הראשון לתפקיד שלי לחצו 2 מהנדסים צעירים מהתחזוקה להיפגש איתי. נפגשתי איתם והם הציגו לי תכנית להקים מחסן בעשרות מיליונים, שהתפוצצה אחרי 20 דקות. הלכנו לסיור במחסן הקיים ולא הצלחנו לפתוח אותו מרוב כמות הציוד. לאחר שדחפנו חזק הצלחנו להיכנס ואז הבנתי את הנחיצות של מרכז הלוגיסטי הזה. אתם אנשי התחזוקה ראויים למרכז מדהים כזה. אני גאה להיות חלק מהמורשת הזאת, תודה על ההזמנה.

יוסי ברזני, סמנכ"ל חטיבת תחזוקה והנדסה באל על אמר: "זהו בוקר מרגש במיוחד עבורי. בשנים האחרונות חטיבת התחזוקה והנדסה חווה מהפך של ממש בתהליכי העבודה שלה. היום אנחנו חונכים מרכז לוגיסטי חדיש ומתקדם. לפני 4 שנים, עוד בתקופת דוד מימון, החברה קיבלה החלטה אמיצה להקים את המרכז הלוגיסטי ואני שמח על ההחלטה. הדרך לא הייתה קלה אבל עמדנו במטרה והחלום הפך למציאות ! המרכז החדש מציב את אל על בקדמת הטכנולוגיה בתהליכים בתחום התחזוקה."

המרכז הלוגיסטי החדש של אל על, שתהליך התכנון והבנייה שלו ארך כ-4 שנים ובהשקעה כספית של מעל 20 מיליון שקל, מטרתו לשפר את אמינות המלאי של החברה לצד התייעלות בעלויות הרכש והאחסנה..

Exit mobile version