Site icon IAS

נחנך טרקלין חדש ומפואר בצ'אנגי סינגפור

ב-30 ביוני 2015 נחנך טרקלין חדש ומרשים,"טרקלין פלאזה פרימיום", בנמל התעופה צ'אנגי סינגפור. הטרקלין החדש ממוקם באולם "טיסות יוצאות" בטרמינל 1 , משתרע על פני 7000  מ"ר וכולל 140 כורסאות.

הטרקלין מקבל בברכה את כל הנוסעים ללא קשר לחברת התעופה או למחלקת הישיבה במטוס ומציע צפייה ישירה למסלול ההמראה של אחד מנמלי התעופה העמוסים בעולם. עוצב במיוחד במטרה להעניק אווירה חמה ומרגיעה לפני הטיסה תוך כדי טעימה ממעדנים מקומיים או סביבת עבודה נוחה לנוסעים העסקיים.   

הטרקלין מצויד גם ב-3 סוויטות פרטיות המתאימות ל- 3 נוסעים כל אחת, שישה חדרי מקלחת עם שירותים, 2 חדרי VIP , חדר עיסוי וטיפוח ציפורניים, אינטרנט אלחוטי חינם ושפע שקעי USB .

חוויה קולינרית היא מסורת בכל טרקליני פלאזה פרימיום בעולם. בטרקלין החדש של סינגפור, דלפק בישול אינטראקטיבי בו הנוסע יכול להיות חלק ממסע קולינרי מול קבוצה של שפים שמכינים בזמן אמת מנות מקומיות על פי הזמנת הלקוח. יין, בירות, שתייה חמה וקינוחים הם חלק בלתי נפרד מחוויית הטרקלין.

סונג הוי סי, מייסד ומנכ"ל חברת טרקליני פלאזה פרימיום אמר:" אנו שמחים לחנוך טרקלין באחד מנמלי התעופה הטובים בעולם בו עוברים כ-54 מיליון נוסעים בשנה".

אייבי וונג, סגנית נשיא בחטיבת זיכיונות בנמל התעופה צ'אנגי:"אנו תמיד שואפים להעניק לנוסעים חוויה בלתי נשכחת, מה שטרקלין פלאזה פרימיום יכול לספק לנוסעים 'המפונקים' שלנו".

פתיחת הטרקלין החדש הוא חלק מתוכנית בעלות של 40 מיליון דולר לפתיחת טרקלינים נוספים בטרמינל 4  לונדון הית'רו,שנחאי פודונג, בריסביין (אוסטרליה), פנום פן וסיאם רייפ (קמבודיה). לחברה 120 טרקלינים ב-35 נמלי תעופה בינלאומיים ברחבי העולם.

 

 

Exit mobile version