Site icon IAS

נורוויג?ן קרוז ליין – גם איכות וגם בטיחות

בתאריך ה – 6 בדצמבר 2012 קיבלה נורוויג'ן קרוז ליין בגאווה גדולה את הפרס לאיכות ניהול אוניות ובטיחות לשנת 2012 מאת הארגון האמריקאי לבטיחות ימית ( AMS ).

 

הפרס היוקרתי הוענק במהלך הטקס השנתי של אגודת בטיחות השייט האמריקני בניו יורק . הפרס הוענק כהכרה והוקרה עמוקה של הסטנדרטיים הבטיחותיים הגבוהים של נורוויג'ן קרוז ותרבות הבטיחות של החברה בכלל.

 

בטקס הענקת הפרס הללו הדוברים את הטמעת המערכות לבקרת איכות ובטיחות בצי האוניות של נורוויג'ן ואת הגברת היעילות בקרב הצוותים. צוותי החברה מקבלים הדרכות במסגרת פרויקט הנקרא : Kaizen

פרויקט זה מגדיל את יעילות צוותי החברה יחד עם הגברת דרגת הבטיחות . לפרויקט תוצאות מצוינות ובמהלכו מתקיים  תהליך משוב מהצוותים לצורך יישום המסקנות בקרב צוותי צי האוניות.

 

נורוויג'ן קרוז ליין הכריזה בתחילת דצמבר על כך שהאומן המודרני , הפופולרי ממיאמי , דיוויד " לבו " לה באטרד קיבל את המינוי לצייר את החתימה על מעטפת האוניה החדשה ,Norwegian Getaway שתושק בינואר 2014 .

 

באירוע שהתקיים ב " LEBO's " , הסטודיו של האומן , חשפה החברה את מעטפת האוניה שתציג ים טרופי שובבני עם בתולת ים המחזיקה את השמש , שקנאים ועצי דקל התואמים את נמל הבית במיאמי.

נמל הבית של ה – Getaway יהיה מיאמי והחברה בחרה באומן שלו קשרים הדוקים למיאמי ולקהילה הלטינית המשגשגת בה , כך הכריז קווין שינאן , מנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין.

Exit mobile version