Site icon IAS

נורוויג'ן אייר מכחישה בתוקף בעיות כספיות

מטוס של נורוויג'ן. מבטיחה שמצבה איתן ושתמכור מטוסים שישפרו את מצבה. Depositphotos

נורוויג'ן אייר, חברת טיסות הלואו-קוסט הראשונה שהחלה לטוס בין אירופה לארצות הברית, מכחישה קשיים כלכליים. במאמר בפורבס נכתב בסוף השבוע כי לפי מספר מקורות חדשותיים בנורבגיה, חברת התעופה עומדת בפני "הר של תשלום חובות" שמתרגש עליה בסוף החודש וכי עם ההכנסות של סוף השבוע היא תתקשה לשלם את חובותיה.

לפי דיווח נוסף, החברה-האם של נורוויג'ן אייר עומדת בפנים משבר כולל בתוך 11 יום, אם לא תצליח להשיג מימון שירגיע את המלווים שלה. לפי הנטען, החברה נכנסה לחובות כבדים בשל ההשקעה ברכישת המטוסים שנועדו לשרת את ההתרחבות הגדולה שלה ביעדים. אנליסט אחר סבור שנורוויג'ין תיאלץ להפר את תנאי ההלוואות שלה בתחילת השנה החדשה.

בתגובה לאתר Aviation24.be  הכחיש דובר החברה פיליפ אלפורט בתוקף את הפרסומים בסוף השבוע וטען שמדובר בספקולציות טהורות: "הנזילות שלנו משביעת רצון, אנחנו מושכים מאות אלפי נוסעים חדשים בכל חודש ועובדים כעת על מכירת חלקים מצי המטוסים שלנו, פעולה שתמשיך ותחזק את מצבנו הפיננסי".

חברת הלואו-קוסט האירופית טסה בקו בין תל אביב לברצלונה, קופנהאגן ושטוקהולם. ב-28 באוקטובר החלה בטיסות יומיות בין תל אביב לנמל התעופה פיומיצ'ינו בבירת איטליה, רומא וב-3 בנובמבר חנכה קו חדש בין הלסינקי שבפינלנד ונתב”ג.

Exit mobile version