Site icon IAS

נבחרו המועמדים למחזור הראשון של האקדמיה לטיס של אל על

תמונה קבוצתית של החניכים לרשיון הטיס. צילום-סיון פרג'

23 חניכים החלו ב-16 בדצמבר את המסע לעבר רישיון הטיס הנכסף שיימשך כשנתיים ויכלול כ-1,000 שעות טיסה. הסטודנטים יעברו מסלול הכשרה ייחודי לטייסים מסחריים ב-Aviator College of Aeronautical Science & Technology, מוסד אקדמי לתעופה במדינת פלורידה בארה"ב, בשיתוף פעולה עם חברת אל על. בוגרי EL AL Flight Academy, המגיעים ללא ניסיון קודם בחברת תעופה מסחרית, ישפרו את סיכוייהם להתקבל כטייסים בחברות תעופה.

מחיר הקורס עומד על 65 אלף דולר.

החניכים נבחרו לאחר פניות מצד אלפי מתעניינים ותהליך מיון שארך מספר חודשים וכלל מאות מועמדים. תהליך המיון כלל מבחנים לבחינת יכולות קוגניטיביות ופסיכומוטוריות, ראיון פסיכולוגי וראיונות אישיים.

הסטודנטים החדשים החלו באוריינטציה שתימשך כשבועיים ותתקיים בקמפוס אל על בנתב"ג, במהלכה יקבלו מידע מקיף על עולם התעופה בכלל ועל אל על בפרט. בתום האוריינטציה, הסטודנטים יטוסו בטיסת אל על למיאמי, פלורידה, שם יחלו בלימודים המעשיים.

קברניט נועם דורון, סמנכ"ל מבצעים באל על, אמר: "אנו שמחים להכריז על פתיחת המחזור הראשון של האקדמיה לטיס. מגמות התרחבות עולם התעופה והצטיידות במטוסים בארץ ובעולם, מצביעות על מחסור עולמי בטייסים. אנו, באל על, הזמנו לראשונה צעירים וצעירות לבחור בעולם התעופה כקריירה, ללמוד במסלול מעניין, חוויתי ומאתגר בעל אופק תעסוקתי. לאחר בחינה ממושכת של אלטרנטיבות, יצרנו מסלול ייחודי המשתמש בכל היתרונות המובנים של אל על בבניית מסלול לקריירה כטייסים מסחריים".

משתתפי הקורס הראשון מייצגים את כל קשת האוכלוסייה של הציבור הישראלי, בגילאי 21 עד 53. חלקם יוצאים למסע זה כשהם מלווים בבני משפחותיהם ומעתיקים את מגוריהם לצורך הקורס וחלקם בחרו לצאת למסע כשהמשפחה תומכת מהארץ.

אודות האקדמיה לטיס

האקדמיה לטיס תכשיר ישראלים לטייסים מסחריים. הלימודים התיאורטיים והמעשיים יתקיימו ב-

Aviator College of Aeronautical Science & Technology, מוסד אקדמי לתעופה בארה"ב, במסלול ייחודי המשלב תכני חובה בהתאם לדרישות רשות התעופה האמריקאית ותכני העשרה המותאמים לחברות תעופה מסחריות.

תנאי הסף לקבלה היו: גיל 21 ומעלה, אזרחות ישראלית, תעודת בגרות מלאה, התאמה ביטחונית, עמידה מוצלחת במבחן אנגלית אקדמית (IELTS / TOEFL) ואישור כשירות רפואית מרופא תעופתי מוסמך. המועמדים אשר נמצאו מתאימים עברו לשלב המיונים.

תכנית Academy EL AL Flight כוללת את הלימודים התיאורטיים והמעשיים עד להשגת רישיון הטיס המסחרי וכן רישיון מדריך טיסה, בהתאם לתנאי התכנית.

הסטודנטים במסלול ייהנו מליווי והעשרה של חברת אל על, כרטיסי טיסה למיאמי, תיק טיסה ואייפד עם החומר הלימודי ועוד. כמו כן, במסגרת התכנית בנק הפועלים מאפשר לסטודנטים לקבל הלוואה בתנאים אטרקטיביים בגובה של עד 75% מעלות ההכשרה.

בוגרי האקדמיה לטיס אשר ירצו להתקבל לחברת אל על כטייסים, יגישו את מועמדותם ויידרשו לעבור תהליך מיון. עם זאת, באל על מציינים כי אין התחייבות מצדה של החברה לקלוט לשורותיה מי מבוגרי האקדמיה לטיס.

לינק לאתר:

Exit mobile version