Site icon IAS

נא להכיר, בואינג 737 בעיצוב הפנים "שמיים"

יצרנית המטוסים בואינג חגגה אמש (ג') את מסירת מטוס ה- 1000 מדגם בואינג 737 בעיצוב הפנים "שמיים" לחברת התעופה Norwegian Air Shuttle.

 

במטוס הבואינג 737 בעיצוב הפנים "שמיים" חלונות גדולים המעניקים תחושת מרחב פנימי גדול, תאורת LED ותאי אחסון לתיקי יד גדולים במיוחד.

 

"עיצוב הפנים שמיים היא חווית טיסה לנוסעים וללקוחותינו , חברות התעופה", אמר בוורלי וייז, סגן נשיא ומנכ"ל תוכנית מטוס ה-737. " זה מעניק משהו נוסף למטוס ה-737 מהדור הבא, שכבר ידוע כמטוס יעיל, אמין וחסכוני בצריכת דלק, בקטגוריה שלו".

 

Norwegian Air Shuttle, הייתה אחת מחברות התעופה הראשונות שקיבלה את הדגם החדיש בנוסף ל-47 חברות תעופה נוספות, מה שהופך אותה לחברה התעופה באירופה שמפעילה את המספר הגדול ביותר של מטוסי ה-737-800 בעיצוב הפנים "שמיים".

 

"מטרתנו לספק לנוסעים חוויה טיסה אולטימטיבית, כשהם טסים ב-  Norwegian Air Shuttle ", אמר  Bjorn Kjos מנכ"ל החברה. " מטוס הבואינג 737 שמיים עוזר לנו להעניק בדיוק את החוויה האולטימטיבית".

 

סקר שנערך ע"י Norwegian Air Shuttle  זמן קצר לאחר הפעלתו של המטוס החדש מצא כי יותר ממחצית הנשאלים מרוצים מאוד מהשינוי בעיצוב המטוס.

 

החל  ממסירת המטוס הראשון מדגם זה, באוקטובר 2010 , יותר מ-60 לקוחות הזמינו כבר את המטוס עם העיצוב המיוחד. יותר מ-1900 מטוסים, כ- 85%  מאספקת מטוסי הבואינג מדגם 737 יהיו כבר עם העיצוב החדש.

Exit mobile version