Site icon IAS

נאלץ להתאזר בסבלנות לחזרתן של חברות התעופה הזרות לישראל

מטוסים חונים בנתב"ג. צילום Depositphotos

מרבית חברות התעופה הזרות חדלו לטוס לישראל בימים הראשונים של מלחמת 'חרבות ברזל' והדבר ניכר במספר הנוסעים העוברים בנתב"ג –ממוצע יומי של כ-14,000 נוסעים בכ- 80 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (בשבוע האחרון). אי חזרתן של חברות התעופה לישראל קשור לביקושים לטיסות לישראל וממנה, אך גם לעלויות הביטוח הגבוהות שהן נדרשות לשלם.

חברות תעופה, שעד לפני תחילת המלחמה דורגו ברשימת החברות המובילות בנתב"ג הודיעו על עיכוב בחידוש טיסותיהן לישראל:

וירג'ין אטלנטיק – עד ה-7 בדצמבר 2023.

גאלף אייר – עד ה- 9 בדצמבר 2023.

יונייטד איירליינס – עד ה-16 בדצמבר לניוארק. וושינגטון, סן פרנסיסקו ושיקגו עד ה-8 בינואר 2024.

אייר פראנס – KLM – עד ה-18 בדצמבר 2023.

אייר סיישל – עד ה-06 בינואר 2024.

מטוס איירבוס A350-900 של איטה איירווייז. צילום יח"צ

ITA AIRWAYS – עד ה-7 בינואר 2024.

אייר אירופה – עד ה-7 בינואר 2024.

ריינאייר – עד ה-8 בינואר 2024.

דלתא איירליינס – עד ה-5 בפברואר 2024.

קוריאן אייר – עד ה-29 בפברואר 2024.

מטוס חברת התעופה היינאן איירליינס. צילום Depositphotos

אמירייטס – עד תאריך לא ידוע.

חברות התעופה הזרות המפעילות טיסות לישראל:

אתיחאד , פליי דובאי, אוזבקיסטן איירווייס, היינאן איירליינס ובלו ביירד.

Exit mobile version