Site icon IAS

מתחם כושר וספא חדש באוניות נורוויג?ן

חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין מציגה מרכז כושר ומתחם ספא מהמתקדמים ומהמפוארים ביותר בים הכולל גם חדר טיפולים מיוחד במלח וזאת לאחר שנחתם הסכם עם הסטודיו הניו יורקי לרכיבה על אופניים וחברת מנדארה ספא לתפעול המתחם החדש.

 

 Flywhell הושק בשנת 2010 והפך עד מהרה לתופעת כושר מדהימה עם 20 חדרי כושר ב – 11 מדינות בארה"ב. חדרי הכושר מעסיקים את מדריכי הכושר הטובים ביותר בארה"ב , בעלי תעודות הכשרה ממוסדות בעלי שם , מלאי מוטיבציה , המתאימים את תוכנית הכושר לכל מתאמן ומתאמן באופן אישי ובהתאם ליכולות של כל אחד.

 

FlyWheel משלבים ומנתבים את האנרגיה הגבוהה של העיר ניו יורק עם האווירה המשכרת של העיר מיאמי. כל רכיבה משאירה את הרוכב בתחושת אנרגיה אדירה ומגבירה אצלם את המוטיבציה לרכב חזק יותר ומהר יותר.

 

פס הקול והמוסיקה המושמעת בעת שיעורי הכושר , מוגשת ע"י D.J's מומחים המנגנים מוסיקה המתאימה לסוג זה של פעילות גופנית , הכוללת טיפוס וירידה , עבודה על פלג הגוף העליון והתחתון וכו'.

 

האוניות החדשות של חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין יציגו בחדרי הכושר גם שיעורי פילאטיס , יוגה , טאי צ'י , מדיטציה , שיעורים פרטיים , ייעוץ תזונתי ובדיקות מטבוליזם.

        

Exit mobile version