Site icon IAS

מתווה מחירים חדש באייר פראנס בטיסות מישראל לאמריקה הלטינית

קבוצת אייר פראנס-KLM. צילום יח"צ

קבוצת אייר פראנס KLM משיקה בישראל מתווה מחירים חדש בטיסות מישראל לאמריקה הלטינית ולקריביים. המתווה החדש יציע ארבעה סוגי כרטיסים במחלקת התיירים, שיאפשרו לכל נוסע לבחור בכרטיס שמתאים לצרכיו האישיים – בכלל זה כרטיס מוזל ללא מזוודה.

בתת מחלקות הכרטוס הנמוכות (N,E,T,Q,L), יוכלו הנוסעים לבחור מבין שני סוגי כרטיסים:

כרטיס Light: כולל תיק יד, ללא מזוודה, שינויים בתשלום

כרטיס Standard: כולל תיק יד וכן מזוודה (עד 23 קילו), שינויים בתשלום

במחלקות הכרטוס הגבוהות, יוכלו הנוסעים לבחור מבין שני סוגי כרטיסים גמישים:

כרטיס Semi Flex (תת מחלקות H,K,U) – כולל מזוודה, שינויים בתשלום, אפשרות ביטול בתשלום (לפני המראה)

כרטיס Full Flex (תת מחלקות Y,B,M) – כולל מזוודה, שינויים בחינם, אפשרות ביטול בחינם

המתווה מוצע עבור המראות מישראל ליעדי אייר פראנס KLM בדרום אמריקה והקריביים, ובכללם היעדים בארגנטינה, אקוודור, ברזיל, צ'ילה, פרו, קולומביה, מקסיקו, קוסטה ריקה, קובה, הרפובליקה הדומיניקנית, ויעדים נוספים.

מצב כלכלי רגיש בתעשיית התעופה

שוב הוכח, כי בעידן הנוכחי של פריחת תעשיית התעופה ובעיקר הלואו-קוסט וירידה במחירי כרטיסי הטיסה, פועלות חברות התעופה בדגש על תזרים מזומנים ופחות על רווחים. זה מצב רגיש מאוד מבחינה כלכלית. לכן, חברות לגאסי מבטלות את שיטת המחירים המסורתית הישנה ומציעות רמות מחירים חדשות כדי להתחרות בלואו-קוסט.

קבוצת אייר פראנס KLM מנהיגה ארבעה רמות שונות של מחירים, שהיא שיטה זהה של מחירים לשלוש רמות מחירים של אל על לאירופה להזמנות החל מחודש אפריל השנה, לטיסות החל מ-15 בנוסמבר השנה: כרטיס זול (Lite) – הכרטיס הבסיסי הכולל תיק יד, ארוחה ושתיה. בנוסף ניתן יהיה לבחור לשלם בגין שירותים נוספים כגון שליחת מזוודה לבטן המטוס והושבה; כרטיס קלאסי (Classic) בשיטה הרגילה הנהוגה היום – כרטיס הכולל תיק יד, הושבה מראש, ארוחה, שתיה ושליחת מזוודה לבטן המטוס ובנוסף כולל אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום; כרטיס גמיש (Flex) – כרטיס בעל גמישות מרבית על כל מחלקות הרישום במחלקת תיירים (לא רק הגבוהות). הכרטיס כולל מגוון רחב של שירותים:  2 תיקי יד, אפשרות מורחבת להושבה, ארוחה ושתיה, שליחת מזוודה לבטן המטוס ושירותים נוספים שיוצגו בעתיד.

Exit mobile version