Site icon IAS

מתהדק הקשר בין תל אביב לוושינגטון הבירה עם טיסה ישירה של יונייטד

מטוס בואינג 777-200ER של יונייטד, צילום יח"צ

במלאת 20 שנה לפעילותה של חברת התעופה יונייטד איירליינס בישראל, הודיע מנכ"ל החברה בישראל, אבי פרידמן, היום (ד'), תזניק את החגיגות עם השקת טיסה חדשה ישירה מישראל, בין נמל התעופה בן גוריון לנמל הבית שלה וושינגטון דאלֶס (Dulles), החל ממחר (יום חמישי ה-23 במאי).

יונייטד הינה חברת התעופה האמריקנית הראשונה שתחבר בין שתי הערים בטיסה ישירה. בטיסות אלה יוצעו הן מחלקת העסקים Polaris והן מחלקה ובה מושבי ה-Premium plus. מחיר הטיסה יעמוד על 1,206 דולר כולל מיסים ומשך הטיסה הוא 12 שעות.

בהתאם למדיניות משרד התיירות עד כה, תקבל החברה מענק על טיסה לישראל מיעד חדש, 250 אלף יורו לטיסה. היות שמדובר בשלוש טיסות שבועיות, מסתכם המענק ב-750 אלף יורו.

ליונייטד היצע גדול יותר של קווים ישירים בין ישראל לארצות הברית, מכל חברת תעופה אמריקנית אחרת.

הטיסה לוושינגטון דאלס תהיה הטיסה הישירה הרביעית שמפעילה יונייטד בין תל אביב לארצות הברית, בנוסף לקווים הקיימים: פעמיים ביום בין תל אביב לניו יורק/ניוארק וטיסה יומית בין תל אביב לסן פרנסיסקו.

מחלקת פרימום פלוס של יונייטד.מציעה מושבים מיוחדים עם יותר מרווח לרגליים ולמרפקים. צילום יח"צ

יצויין כי למעט הקו לוושינגטון, יש ליונייטד תחרות בקווים הטראנס-אטלנטיים האחרים ובהם סן פרנסיסקו, אורלנדו, לאס וגאס ובעתיד שיקגו, יש ליונייטד תחרות מצד אל על, אך לדברי פרידמן "על אל יודעת מה היא עושה אבל גם אנחנו עוד לא אמרנו את המילה האחרונה. עלינו מ-2 לשלוש טיסות יומיות לניו יורק וציוד של מטוסים כמו בואינג 787-10, עם 320 מקומות ויש לנו מה להציע בשוק".

יונייטד מציעה במחלקות השונות במטוסיה מהעסקים ועד האקונומי 2,600 מושבים ביום ו-16,000 מושבים בשבוע, עם 94% תפוסה במטוסים.  לדברי פרידמן, חשיבותו של הקו החדש לוושינגטון הוא מעבר ליעד עצמו – הוא מחזק את מערך הטיסות הבינלאומיות של החברה ומספק לטסים מישראל יותר אפשרויות, עם למעלה מ-60 טיסות המשך ישירות, מנמל התעופה וושינגטון-דאלס ליעדים נוספים בארצות הברית, קנדה, מקסיקו והאיים הקריביים. "לקוחותינו ירגישו בהבדל אמיתי כאשר הם פוסעים אל תוך מטוס הבואינג 777-200ER, המציע הן את מחלקת העסקים Polaris ואת המחלקה ובה מושבי ה-Premium plus", הוסיף פרידמן.

חוגגים את תחילת הטיסות לוושינגטון.: שני מימין מנכ"ל יונייטד ישראל אבי פריסמן, המנהלת המסחרית בישראל יעל ברזילי, קוין ג'ונססון ממחלקת העיתונות. צילום עירית רוזנבלום

פרידמן הדגיש במפגש עם עיתונאים היום כי מחירי הטיסות יהיו תחרותיים, הכל בהתאם להיצע והביקוש וניהול התשואה. הקווים לארצות הברית נשענים בעיקר על אנשי עסקים: "מהיום הראשון בנינו את עצמנו על הסקטור העסקי ומשנת 1999 שמרנו עליו. זהו נכס צאת הברזל שלנו", ציין פרידמן. עם זאת, יש לחברה גם נוסעים מתחום הלז'ר.

במטוס הבואינג 777-200ER בקו החדש, יהיו 276 מושבים: 50 מושבי מיטה שטוחים במחלקת העסקים Polaris, 24 מושבי  Premium plus, 46 מושבי Economy Plus, ו-156 מושבי Economy (מחלקת תיירים) סטנדרטיים.

מחלקת העסקים החדשה Polaris, מספקת חוויה שינה חדשה ומשופרת לנוסעים הטרנס אטלנטיים, כשלכל מושב גישה ישירה למעבר, תפריט ארוחות  ומשקאות משודרג ומושקע, מצעי מיטה מתוצרת Saks 5th Avenue וערכת פינוק בלעדית עם מוצרי Sunday Riley .

יונייטד איירליינס פועלת בישראל באופן עקבי ומתמשך מאז אוגוסט 1999. מלבד הקו החדש הוושינגטון, החברה מפעילה קו יומי בין תל אביב לנמל הבית שלה בניו יורק/ניוארק (פעמיים ביום) וקו ישיר יומי בין תל אביב לנמל הבית שלה בחוף המערבי של ארצות הברית, סן פרנסיסקו.

יונייטד אף השיקה לאחרונה גירסה חדשה של האפליקציה הפופולרית ביותר בתעשיית התעופה והוסיפה ל-211 מטוסים בצי שלה את DIRECTV – נוסעים ביותר מ-30,000 מושבים מוזמנים כעת ליהנות מיותר מ-100 ערוצים הזמינים ישירות על גבי המסך שבגב המושב שלפניהם ללא תשלום. יונייטד השקיעה מיליוני דולרים בשיפור אפשרויות הבידור בטיסה לטובת יותר מ-29 מיליון נוסעים הצפויים לטוס השנה במטוסי יונייטד שבהם זמינים שידורי DIRECTV

הלוגו של יונייטד. הזהב נעלם, נשארו צבעי הליבה. צילום יחצ

הלוגו שהתכנס לצבעי הליבה

יונייטד איירליינס משיקה בימים אלה בעולם ובישראל את העיצוב המעודכן של צי המטוסים שלה, עם מראה חדש וצבעוניות מודרנית. העיצוב החדש הוא שלב נוסף באבולוציה המתמשכת של המותג, אשר נותר נאמן להיסטוריה ולהתפתחות של חברת התעופה, המשרתת לקוחות ברחבי העולם מזה 93 שנה. ״בעודנו משפרים ומעמיקים את החוויה שאנו מעניקים ללקוחותינו, אנחנו משנים את הדרך שבה אנשים חושבים ומרגישים לגבי יונייטד. המיתוג שאנו מציגים בימים אלה, לוכד את הרוח החדשה הזו״, אמר אוסקר מוניוז, מנכ״ל יונייטד איירליינס.

שלושה גוונים של כחול – צבע הליבה של יונייטד, בהיעדר הזהב – מגדירים במובהק את העיצוב החדש של מטוסי החברה: כחול רפסודי, כחול יונייטד וכחול סקיי. הצבעוניות הזו חולקת כבוד למורשת של יונייטד תוך שהיא משדרת אנרגיה מודרנית יותר. כחול ממשיך להיות הצבע העיקרי של חברת התעופה, כאשר הגוונים השונים יוצרים עומק רב יותר ומשקפים את מראה השמיים הנגלה ללקוחות ולעובדים המביטים מבעד לחלון המטוס. פלטת הצבעים כוללת גם גוונים של סגול, הצבע שמזוהה עם המושבים החדשים במחלקת Premium Plus שהתווספה לצי המטוסים של יונייטד.

אבי פרידמן ברוח ספיידרמן. צילום עירית רוזנבלום

ספיידרמן גוייס לטובת סרט הבטיחות

לצד זאת, משיקה יונייטד איירליינס בימים אלה את סרטון נהלי הבטיחות החדש שלה בכיכובו של ספיידרמן. סרטון הבטיחות הוא חלק משיתוף פעולה רחב היקף שיזמו יונייטד ואולפני סוני לקראת יציאתו לאקרנים של הסרט ״ספיידרמן: רחוק מהבית״ (Spider-Man: Far From Home), שיוקרן בבתי קולנוע ברחבי ארה״ב החל מה-2 ביולי.

במסגרת הקמפיין תוענק לנוסעי מחלקת העסקים United Polaris ערכת פינוק ייחודית ברוח הסרט ״ספיידרמן: רחוק מהבית״, וחברי מועדון הלקוחות MileagePlus יזכו בהזדמנות חד פעמית להשתתף בהקרנת הבכורה של שובר הקופות הלוהט של הקיץ , במסגרת MileagePlus Exclusives.

הסרטון מדגיש את המחויבות המתמשכת של יונייטד לשמירה על בטיחותם של כל עובדי ולקוחות החברה כאשר הם נמצאים ״רחוק מהבית״. בסרטון משתתפים עובדי ולקוחות החברה לצד כמה מכוכבי הסרט: עובדי יונייטד מספקים הנחיות לגבי נהלי הבטיחות שיש לנקוט במקרה חירום, חברי מועדון MileagePlus מתחרים על ההזדמנות הייחודית להופיע בסרטון תמורת מיילים וכוכבי הפרק הבא בעלילות ספיידרמן משתתפים בהופעות אורח מיוחדות.

כתבה קודמת: הכנות לחגיגות 20 שנות פעילות בישראל

Exit mobile version